wicky124 Skrevet Februar 16, 2015 Share Skrevet Februar 16, 2015 Hva slags feil er det på merca? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Februar 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2015 Hoi! Skal vi se.. Rattjusteringa er slapp, så en kan dra rattet mot seg relativt lett selv i låst stilling. Prøvde takluka, den gikk halvveis opp og ville ikke lukke seg igjen, ene nakkestøtten bak er ute av drift (er vel elektriske disse), overraskende mange døde pærer (sikkert?) i interiørbelysningen, kassa var litt treg (tok par sek før den ramla inn i gir, ble bedre med litt temp), tank tom når måleren står på kvart tank, rust forskjerm førerside, generelt slitent interiør (godt gjort i en Mercedes fra den beste perioden) dekkene var dessuten totalt utslitte, senkegreia var kun teite ikke TUV-godkjente fjører på org dempere og dermed ikke godkjent, ooooooog diverse andre løse ender som ikke nødvendigvis koster masse penger, men tiiiiiiiiiiiid! Jeg er kanskje litt vel kritisk, men når km-stand viser rett over 200k km virker dette litt i overkant. Det virker jo dessuten veldig uryddig når forrige eier ikke engang gadd bytte pærer etterhvert som de røk. En får jo visse mistanker om hvardan bilen er under skallet. Dette ble langt og særs lite elegant, derfor runder jeg av med positive aspekter v/denne brakka! 1. Plass! Kunne sitte digg foran og enda sitte digg bak. 2. Jeg har ikke hatt bilrelatert "jeg er sjefen" følelse på årevis, tøft. 3. Ryggepinner i bakskjermer, episk! 4. Herlig motor selv om den ikke dro som toget i denne stridsvogna. Fin lyd! 5. Fruen likte den med unntak av mangel på setevarme 6. Tross alle teite småmangler føler man enda at man kjører noe helt spesielt 7. Tøft med ASD eller hva det heter Har avtalt å stikke innom en tur i morra, sjappa pusha litt på å bare "klargjøre" den og få'n registrert i mitt navn.. Tør ikke tenke på hva det ville kostet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 16, 2015 Share Skrevet Februar 16, 2015 Har du kjøpt den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Februar 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2015 (endret) Neei?! Det har jeg så aldeles ikke! Jeg er muligens dust, men så dust er jeg ikke! Enda Endret Februar 16, 2015 av Nytern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 16, 2015 Share Skrevet Februar 16, 2015 sjappa pusha litt på å bare "klargjøre" den og få'n registrert i mitt navn Men du har tenkt itl å kjøpe? Eller ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Februar 16, 2015 Share Skrevet Februar 16, 2015 Tror jeg ville styrt unna denne og heller funnet en annen som bar litt mer preg av å vere vedlikeholdt Kan nok bli en dyr bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Februar 16, 2015 Share Skrevet Februar 16, 2015 Selger du E46n må du sende meg en PM med pris, for jeg kan være interessert Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 16, 2015 Share Skrevet Februar 16, 2015 Selger du E46n må du sende meg en PM med pris, for jeg kan være interessert Tror jeg har VIP-plass i den køen foreløpig! Men virker ikke som han vil selge den, så blir nok E39 som går... eller kassebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 16, 2015 Share Skrevet Februar 16, 2015 ALle jobbene hørtes jo ganske Nytern ut....rett og slett...får du den til maks 25-30k så hadde jeg nok satsa påden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Februar 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2015 E46 blir nok ikke solgt, jeg trenger'n sjæl. Den er jo trofast, billig i drift og relativt underholdende. S-klasse holder jeg meg unna, blir sikkert en med tida, men da går jeg for et mer velholdt eksemplar. Ellers gir jeg herved opp E39-prosjektet for nå.. Prøvd å holde budsjett ved å handle brukte deler, men hver ?#%(?#%(?`(#?`% gang jeg får noe i posten er noe galt.. Forrige gang manglet vesentlige ting, samt at det jeg fikk var ødelagt. Denne gangen har posten klart å smadre forskjermen jeg etter LANG LANG LANG tid klarte å finne i rett farge UTEN rust. Bortkastede penger.. Bortkastet tid å klage og, Posten gjør som dem vil.. Kan hende jeg bare selger hele bilen, min tålmodighet er ihvertfall herved slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Februar 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2015 (endret) Og med det ute av systemet; jeg rydda opp i fælt ledningsnett og monterte org spiller nylig. Følgende deler har jeg nå liggende klare: Skjerm førerside (halvveis fikset, trenger lakk) Toppdekselpakning Tennplugger Lakk Coiler Sidespeil i rett farge Lokari begge sider Hjulhusplast førerside Dører førerside Slepekrokdeksel Facelift nyrer Lyktejusteringstag Lyktelist Venter klimakontrollpanel (knapper ødelagte i mitt, olje og filtre. Trenger bmw emblemer foran og bak. Tips? 78 og 82mm. Billig helst. Endret Februar 21, 2015 av Nytern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 21, 2015 Share Skrevet Februar 21, 2015 Er en på BMW E34 Norge gruppen som selger BMW emblemer i 82mm størrelsen for 100kr stk. + fri frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Februar 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2015 Aha! Takktakktak.. Mangler bak, og har bare 2x 82mm karbonemblemer til foran. Jeg liker ikke karbonemblemer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 22, 2015 Share Skrevet Februar 22, 2015 Kan sende deg link til profilen hans, hvis ikke du er med i den gruppen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Februar 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2015 Det hadde vært supert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå