Gå til innhold

Nyterns værbitte krigere - En reise i flere forstander.

Share

Anbefalte innlegg

Her she is, in all her glory!

27535.jpg

Ikke ille rustmessig egentlig! Trenger ny sånn grillist? Samt et nytt lykteglass pga sprekk. Oh, og lakk av kanaler/kanskje fangere. Je får sjå, veldig underholdende bil å kjøre ihvertfall!

Ellers, E39'en lever enda! Vurderer sterkt å bruke den på ferietur om noen dager, men det er liksom noe spesielt med min rustne E46 :)

Her utenfor min lokale kebabsjappe, måtte skeie ut litt i dag. Fikk 20kr BMW-rabatt. Skulle bare mangle.

297422.jpg

Endret av Nytern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Dere er morsomme :D

Her går ting sin vante gang, ingen avgjørelse er tatt vedrørende bilvalg. Tror jeg avholder et oljetrykkskappløp morran vi stikker. Altså, i hvilken bil slukker oljetrykkslampa fortest v/kaldstart? :D Her er det min plikt å vedlikeholde ja! Godt er det,mtp mine syke HMS skills! Her fra en kjapp service før i dag:

post-42402-0-20977900-1434478923_thumb.j

post-42402-0-73107700-1434478951_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hoi!

E39'en dundra og gikk de 250?milene vi kjørte på 4 dager. Møtte på endel veiarbeid i Tyskland, litt irriterende sånn mtp vårt noe trange tidsskjema.. Ny tur om litt..

Ellers har jeg handla bilstereo i kveld! Adopterte en skikkelig fin E39-kasse av en lokal bimmerskar, dette førte til kveldens anskaffelser.. Dvs bestillinger. 

Vi snakker ikke supergrommegreier, men fant no stash på tilbud, håper det fungerer greit nok :) Har dessuten bestilt litt smått til Compacten, bl.a LMM da bilen bestemte seg for å fortsette tilværelsen som kenguru for noen dager siden.. Fjas!

Videre veit je itte.. Har så utrolig lyst på E39, kanskje touring? Med dieselsekser..

JE VEIT ITTE!

Jordbær kaller, talast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...