Gå til innhold

Nyterns værbitte krigere - En reise i flere forstander.

Share

Anbefalte innlegg

Tøft med fly! :D Snilt gjort å hente for kompis!

Men du, du sier at du vil ha E39 med diesel. Er det på bekostning av e39en eller e46en? :-s

Aner itte! Hva får jeg igjen for disse 2 bilene tilsammen tro? Kanskje 50? 60 hvis jeg er tålmodig/heldig. Nei, har ombestemt meg litt.. Jeg vet hva jeg har, føles veldig sært å selge 2 knallgode biler bare for å putte penga fra salg + ytterligere 4-50k inn i en helt ukjent E39. Jeg får prøve å klare meg med det jeg har ei stund :)

langt utti hutihheita?

Så...du var i Oslo?

Haha, 20mil unna ish! :D

Handla meg felger (igjen), låner selgers bilde.. Itte no svært eller hipt altså.

11539839_10152774297976895_1245194874_o.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oyes! :D Skikkelig retrostuk på dette felgsettet, men jeg får ikke lov til å putte de på bilen min uten senk. Det vil bare se sært ut. Så da får vi se, om de blir liggende i boden som støvsamlere eller ikke :) 8 og 10x17" med ET 10 og 17 meeener jeg. Disse hadde vel egentlig gjort seg aller best på E34, evt E28..  :iwant:

Endret av Nytern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker dobbelposter! :D Kul bil og, forøvrig! Ca vekt/effekt ratio? ;)

Shattered, du er en fjompenisse! Jeg er da fjasansokker ikke noe hipster!  :smoking:

Ellers, jeg var så stolt den gangen jeg fikk tak i/monterte inn original spiller i E39'en.. Nå hater jeg det, hele opplegget. Den har for svak innebygd forsterkerdel, den snakker bare med CD'er og den er særdeles upraktisk mht basskassa jeg tenker å putte inn i bagasjen.. Jeg må jo ofre høytt i hattehylle for å bruke høynivå inn til forsterker.

Så da er spørsmålet, skal jeg gi bilen min splitter nye Alpine-spiller i sånn teit fæl adapterramme?

OG!!

Dekkdim jo 16" til E36? Funderer på 205/50-16. Litt sær dim, men 55 blir litt stort igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hohoho! Nå føler jeg meg skikkelig ordbesudlet! Hva med Grønland? Mye skjegg og slitne biler der og, tror jaggu jeg hadde trivdes bedre der :D

Endret av Nytern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aero viskere på E39, kobla opp Alpine spiller i'n og putta på pre fl nyrer igjen .. Ellers lakkert grillramma eller hva den heter til E36en .. Helvetes telefon !! Ellers har'n fått ny lmm og innsugsbelg .. Alt suger læll ,, telefonen og.. Skjer med tegnsetting tegnsetting da ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...