Julianv Skrevet September 23, 2015 Share Skrevet September 23, 2015 Nei nei, den er aldri blitt heiret med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 27, 2015 Forfatter Share Skrevet September 27, 2015 HOI!! Hvor handler dere dekk? Tenkte prøve meg på Nokian R2 i dimensjonen 205/60-16. Billigste hittil er dekkonline med 5lapper.. Noen bedre? 5k, det er jo beløpet jeg betalte for bilen i sin tid.. Ellers liker'n 190-200! Kjempefin cruisefart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Oktober 30, 2015 Share Skrevet Oktober 30, 2015 Dårlig med oppdateringer her, Nytern! Hva skjer? Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 13, 2015 Share Skrevet Desember 13, 2015 Forsvunnet helt fra BMW, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 13, 2015 Share Skrevet Desember 13, 2015 kan virke sånn! får bare merche snaps og facebook oppdateringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 13, 2015 Share Skrevet Desember 13, 2015 kan virke sånn! får bare merche snaps og facebook oppdateringer Han sletta en del fra Bimmers på Facebook tidligere i år Blokkerte til og med noen - sa han måtte rydde opp litt. Etter det har jeg ikke sett snurten av'n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 13, 2015 Share Skrevet Desember 13, 2015 Han sletta en del fra Bimmers på Facebook tidligere i år Blokkerte til og med noen - sa han måtte rydde opp litt. Etter det har jeg ikke sett snurten av'n. Vi er da fortsatt venner der [emoji12] men det var da merkelig Oo Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Desember 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2015 Hoi! Sletta hva? Jeg er her, passivt. Rocker enda opptil flere bmw'er og møtte en hyggelig bimmerskar før helga. Følte bare at jeg hadde utspilt min rolle her inne. Men, jeg er innom rett som det er, litt som en snokesnikeninja. Fredrik og Freakshow reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 14, 2015 Share Skrevet Desember 14, 2015 Må jo ikke forsvinne helt da Er jo morro å lese oppdateringene dine Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersander Skrevet Desember 15, 2015 Share Skrevet Desember 15, 2015 Har det skjedd noe med bilene da, Njutern? Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mars 8, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2016 (endret) ... Hei? Noen her? Nytern her, dere husker meg mest trolig ikke, men jeg var litt aktiv her en gang i tia. Vel, jeg dropper bare innom på BMW's 100år + 1 dag jubileum for å si hei! E39 lever og jeg gir'n selvfølgelig det den trenger av vedlikehold og kjærlighet enda. Dessuten! Nå er'n i ferd med å få en haug belønninger etter ett års problemfri drift. Vi nevner i fleng: Shadowline - Utført, med unntak av fangere (ute etter faceliftfanger foran) Digital Designs 8" rakker i bagasjen, for bedre plass Elektriske komfortseter i svart skinn hentes til helga (trenger dørsider, svart skinn) Splitter "nytt" M-ratt er på vei fra herlige Litauen Hella faceliftlykter foran, takket være herlige Fish! Makan til kar, der lykteselger var vrang og ikke gadd å sende stilte Fish opp! Ikke bare henta'n lykter, men han sendte dem og. Fyameg, så ufortjent! Sånn egentlig Sikkert mer.. Hmm.. Fortsettelse følger. Uansett, jeg har lenge vært på utkikk etter den perfekte 530d/540i, men huff. Enten er de overpriset, rustkverka, jallastylet eller eller eller.. JEG GIR OPP! Derfor prøver jeg altså å få litt mer schvung over min gamle interkontinentale 520i. Ok, takk for meg! Endret Mars 8, 2016 av Nytern Thundercoil, bimmerR, Julianv og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 13, 2016 Share Skrevet Mars 13, 2016 må si du er flink til å oppdatere nytern! Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mars 13, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2016 Hah! Pfft! Jeg suger! Sånn generelt. Komfortsetegreia gikk i dass, selgerfyren "glemte" å ta dem med seg tross masse mas om å overholde avtaler osv. Han stolte ikke på at JEG møtte opp, men hvor ble denne karen av da? Sukk! Så, nå har jeg 4stk dørsider i skinn og standardstoff. Happy times. Rattet kommer om noen dager i følge selger, "Trekk om ditt ratt" eller noe på Facebook. Ser bra ut. På bilder. Fishsendte lykter har kommet frem, makan til hyggelig kar! Lyktene er dog ikke komplette, så jeg venter på adaptere og pæreholdere til angel eyes fra koed. Sukk. Ja, og braketter da. Er virkelig et styr, dette med å handle brukte E39-deler. Ganske useriøse tilstander i E39-miljøet har jeg inntrykk av Drømmer om 18" sommerfelger og. Enten originale M5 eller style 37. Sukk! Nei. Så mye enklere det hadde vært å bare kjøpe ny bil. En velutstyrt E39, uten behov for jålete upgrades. Bare kjøre og serve. Det hadde vært noe. Som sagt: Jeg suger. Shattered og Freakshow reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 13, 2016 Share Skrevet Mars 13, 2016 yeah you suck! må bli flinkerer til å oppdatere her da hvis du gjør litt med bilen tenker jeg på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mars 13, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2016 Haha! Jeg veit! Jaa.. Men, det er jo uansett ikke veldig spennende. I essens prøver jeg vel stortsett å ta igjen utstyrsmangelen bilen har lidd under siden den rulla av samlebåndet. Men! Blir mange interessante møter da. Mann mot mann. I mørket. Overlevering av halvslitne bildeler, pruting, konversering, kanskje tilogmed en klem eller to. Sånn, over til noe helt annet; så utrolig koselig å bli ønsket god morgen på daglig basis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå