Gå til innhold

Min F10 - Fra Carbonsort til Gloss Dark Red - SOLGT


 Share

Anbefalte innlegg

Kjipt når det skjer! Ser heldigvis ut som det bare er lettere kosmetiske skader, og det går jo lett å fikse :)

Utrolig kjipt. Heldigvis ble det ikke store skader nei men jeg tror de setter på ny frontfanger enn å drive å fikse på denne. Komme til å la bilen stå nå synes det er veldig kjipt å kjøre rundt med en f10 med skadet front
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske det :) men da må jeg bytte sideskjørt også og da koster det en del. Heldigvis slipper jeg å betale noe som helst nå. Blir nok en tur innom hos auto skade Terje schie

Ikke bra når slike ting skjer. Auto skade er veldig flinke folk, har hatt noen biler innom der og de lakkerer alt av mine deler. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var da kjedelig å høre, skjønner ikke helt hvordan den bilen klarte å treffe din men ergelig er det. Får satse på at det ordner seg greit :)

Beklager skrev med tlf istad. Han fra Falck'en festet ikke bilen skikkelig så de gangene han bremset kraftig smalt fronten et par ganger..var en veldig snodig fyr for å si det sånn.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager skrev med tlf istad. Han fra Falck'en festet ikke bilen skikkelig så de gangene han bremset kraftig smalt fronten et par ganger..var en veldig snodig fyr for å si det sånn.

Såpass ja, da er det ikke noe som går på din forsikring iallfall :) Virker som du tar det pent da, jeg er ikke helt sikker på om jeg hadde klart det for akkurat det der er kun slurv og sløvhet. En ting er ett uhell men en annen ting er å ikke gjøre noe ordentlig, regner med det ikke blir noe julebonus på han fra Falck :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass ja, da er det ikke noe som går på din forsikring iallfall :) Virker som du tar det pent da, jeg er ikke helt sikker på om jeg hadde klart det for akkurat det der er kun slurv og sløvhet. En ting er ett uhell men en annen ting er å ikke gjøre noe ordentlig, regner med det ikke blir noe julebonus på han fra Falck :P

Tok det egentlig ikke så pent og det irriterer meg veldig mye for jeg liker å ha ting i orden og nå blir jo sikkert dette fikset etter nyttår. Men det som er spennende nå er grillen for den er standard m5 lci grill som jeg fikk foliert, den ene knakk mens den andre er hel og fin og hvis de kjøper samme type grill igjen så må de nok få den foliert noe auto skade ikke gjør tror jeg..så da håper jeg på m performance grill og de koster skjorta her i Norge men heldigvis så slipper jeg å punge ut for det Endret av Fahad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten får du den foliert eller så får du Performance-grill. Jeg ville krevd Performance-grill av Falck, koster vel 4200 her om jeg ikke husker feil, men det har ingenting for deg å si så lenge det er "profesjonelle" fagfolk som er ansvarlig for denne skaden. Det er bare å kreve ny frontfanger også, uaktuelt å begynne å fikse på den eksisterende. En burde jo forvente at folk kan jobben sin.

Endret av Walkabout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten får du den foliert eller så får du Performance-grill. Jeg ville krevd Performance-grill av Falck, koster vel 4200 her om jeg ikke husker feil, men det har ingenting for deg å si så lenge det er "profesjonelle" fagfolk som er ansvarlig for denne skaden. Det er bare å kreve ny frontfanger også, uaktuelt å begynne å fikse på den eksisterende. En burde jo forvente at folk kan jobben sin.

Helt enig. En annen ting han gjorde var å bare dra bilen opp mens den stod i park fordi den hadde låst seg fast han mente at dette er nyere bmw'er helt for jævlige på hvis dem låser seg i park så må man faktisk få startet motoren for å få løst den ut.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde at "styling utstyr utenom" ikkje blir dekket eg? Eller gjelder det bare forsikrings skader til vanlig?

 

Jeg tror det heter seg at bilen skal bli levert slik den var før skaden..

 

Helt enig. En annen ting han gjorde var å bare dra bilen opp mens den stod i park fordi den hadde låst seg fast han mente at dette er nyere bmw'er helt for jævlige på hvis dem låser seg i park så må man faktisk få startet motoren for å få løst den ut.

 

Forlang M-performance M5 nyrer! 

 

Det du sier høres feil ut? Kan man dra en bil i P-modus? Min bil ruller ikke i P-modus, så da må den vel i N-modus før man kan trekke? Ellers blir det som å trekke bilen oppover med lås i alle hjulene? Hmm.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det heter seg at bilen skal bli levert slik den var før skaden..

Forlang M-performance M5 nyrer!

Det du sier høres feil ut? Kan man dra en bil i P-modus? Min bil ruller ikke i P-modus, så da må den vel i N-modus før man kan trekke? Ellers blir det som å trekke bilen oppover med lås i alle hjulene? Hmm..

De stod faktisk låst fast, den hadde låst seg helt fast i P modus. Håper bare ikke at flere ting har gått i stykker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...