Gå til innhold

Min F10 - Fra Carbonsort til Gloss Dark Red - SOLGT


 Share

Anbefalte innlegg

2 timer siden, sveigis skrev:

Det var jaggu bilparken sin ja ♥♥.

Den sorte m3en der var nydelig uten tvil og bilen din,kler forbasket godt rødt .

Den var tilstede på bmw treffet i Oslo, sveigis 😀 Må nok være en av Norges peneste M3. Takk, er veldig fornøyd med fargen 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Walkabout skrev:

Kan bli stilig det, selv om jeg synes originallyktene er pene nok som de er. Ville nok gått for å ha det øverste feltet også i sort om jeg først skulle gjort noe 

Syns formen på de nye led ringene fresher opp fronten på bilen, men de standarde ser heller ikke dårlig ut. 

Hadde kanskje ikke sett så ille ut med den øverste delen også i sort 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
27 minutter siden, Gorg skrev:

Ser ut som et meget godt utstyrt eksemplar! X6 er en bøs bil når de er gjort litt med. 

Kan du røpe noen av planene?

Jeg tenkte å foliere rammen på grillen i blank sort, kanskje senke den men ikke foreløpig, bytte over til Performance fanger, spoiler på bakluke i blank sort 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, sveigis skrev:

Oi.Skal si ..:) 

Gratulere med salg og kjøp.

Fader atter en tråd jeg må følge med på da :)

Tusen takk for det, Sveigis! Har alltid hatt sansen for E71 og når rette eksemplaret dukket opp måtte jeg bare slå til 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med den ultimate drømmebil (etter F01) :D Denne har var rett og slett råfet! Blir vel sikkert enda kulere etter du har fått gjort litt :) 

Har kjørt en del E70 X5 i det siste og må si den bilen er en drøm å kjøre :) (om den kan sammenlignes med X6 da) 

Er det lov til å spørre deg om hva du fikk for F10n og hvor langt den hadde gått? Grunnen til at jeg spør er at jeg etterhvert også skal selge. :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, BimmerFan! skrev:

Gratulerer med den ultimate drømmebil (etter F01) :D Denne har var rett og slett råfet! Blir vel sikkert enda kulere etter du har fått gjort litt :) 

Har kjørt en del E70 X5 i det siste og må si den bilen er en drøm å kjøre :) (om den kan sammenlignes med X6 da) 

Er det lov til å spørre deg om hva du fikk for F10n og hvor langt den hadde gått? Grunnen til at jeg spør er at jeg etterhvert også skal selge. :D

 

Tusen takk, BimmerFan 👍 Jeg fikk 355 000,- for min men jeg har hatt min i 5 år og kjøpte den for 550. Jeg manglet litt utstyr også men hadde det viktigste utenom skinnseter. Det er veldig vanskelig å kvitte seg med sedan her i Norge, de fleste foretrekker suv eller stasjonsvogn. Min har gått 54 000 men jeg fikk X6'en for litt mindre enn det som står i annonsen så alt i alt er jeg fornøyd. Det kryr av F10'er nå, så det er best å kvitte seg med den nå før G30 blir lansert hvis du ikke vil tape så veldig mye på den.

Ja, bilen er en drøm å kjøre 😀 Digg med rekkesekser. Jeg ville absolutt ha en med 245 hk og ikke en med 211. Bilen har blitt veldig godt tatt vare på og interiøret var helt strøkent, baksetene har nesten aldri blitt brukt 

Endret av Fahad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Fahad skrev:

Tusen takk, BimmerFan 👍 Jeg fikk 355 000,- for min men jeg har hatt min i 5 år og kjøpte den for 550. Jeg manglet litt utstyr også men hadde det viktigste utenom skinnseter. Det er veldig vanskelig å kvitte seg med sedan her i Norge, de fleste foretrekker suv eller stasjonsvogn. Min har gått 54 000 men jeg fikk X6'en for litt mindre enn det som står i annonsen så alt i alt er jeg fornøyd. Det kryr av F10'er nå, så det er best å kvitte seg med den nå før G30 blir lansert hvis du ikke vil tape så veldig mye på den.

Ja, bilen er en drøm å kjøre 😀 Digg med rekkesekser. Jeg ville absolutt ha en med 245 hk og ikke en med 211. Bilen er veldig godt tatt vare på og interiøret var helt strøkent, baksetene har nesten aldri blitt brukt 

Neste bilen blir garantert en med rekkesekser! Var helt herlig å kjøre med!

Nok en gang  gratulerer med ny bil ! :D 

Håper jeg en gang får en X6 eller F01 LCI :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...