Gå til innhold

Min F10 - Fra Carbonsort til Gloss Dark Red - SOLGT


 Share

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Fahad skrev:

Jeg tenkte å foliere rammen på grillen i blank sort, kanskje senke den men ikke foreløpig, bytte over til Performance fanger, spoiler på bakluke i blank sort 

Grattis! Synd å selge den flotte F10'en, men er vel noe med at forandring også fryder. E71 er en lekker bil - her er det bare å kjøre på med en god dose senk, en frekk farge på felgene (gull, bronse, rød), rektangulære endestusser bak, tuning, X6M sideskjørt uten stigtrinn, takbøyler i sort høyglans og lakkering av sort plast i bilens farge ;) 

Edit: Og ikke minst få gjort noe med girspaken - det finnes vel noe cover i carbon å sette på her, eventuelt lakkere den sort, da vil den likne litt på den nye fra G11.

Endret av Walkabout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojsann, det skjedde fort.... Synd du solgte F10en, var jo en unik bil synes jeg. Men gratulerer med ny bil, blir nok bra dette også. Blir vel også deilig med en litt ordentlig motor også, for ikke å snakke om firehjulstrekk :) 

Men hvordan er det å gå til en eldre generasjon? F10 generasjonen er jo nyere i designet enn E71 selv om denne bilen er nyere av dato. Men BMW design holder seg jo bra da, så det går sikkert fint ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Walkabout skrev:

Grattis! Synd å selge den flotte F10'en, men er vel noe med at forandring også fryder. E71 er en lekker bil - her er det bare å kjøre på med en god dose senk, en frekk farge på felgene (gull, bronse, rød), rektangulære endestusser bak, tuning, X6M sideskjørt uten stigtrinn, takbøyler i sort høyglans og lakkering av sort plast i bilens farge ;) 

Edit: Og ikke minst få gjort noe med girspaken - det finnes vel noe cover i carbon å sette på her, eventuelt lakkere den sort, da vil den likne litt på den nye fra G11.

Takk for det Raymond. Føler det var på tide med å bytte den ut etter å ha hatt den i snart 5 år. 

Takk for gode tips 👍 Du glemte sorte N-merker men de har jeg allerede bestilt 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Ojsann, det skjedde fort.... Synd du solgte F10en, var jo en unik bil synes jeg. Men gratulerer med ny bil, blir nok bra dette også. Blir vel også deilig med en litt ordentlig motor også, for ikke å snakke om firehjulstrekk :) 

Men hvordan er det å gå til en eldre generasjon? F10 generasjonen er jo nyere i designet enn E71 selv om denne bilen er nyere av dato. Men BMW design holder seg jo bra da, så det går sikkert fint ;) 

Tusen takk, Fredrik! Selve designet holder seg meget bra synes jeg, den ser ikke utdatert ut. Skulle jeg først bytte, så ville jeg prøve noe annet enn sedan denne gangen og kjøpe noe med en del utstyr. Planen er uansett å kjøpe meg en G30 med masse utstyr etterhvert men ikke en av de første utgavene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Gabz skrev:

Gratulerer og kondolerer med salg, Fahad! Den nye var også veldig tøff, og blir hvertfall helt rå i ditt eie :) Venter spent på ny tråd ;)

Takk for det, Gabz. Skal prøve å holde den mest mulig original men skal nok senke den etterhvert 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva i alle dager er det jeg leser?! harru solgt bilen og kjøpt deg ny?! på så kort tid?! :o

ja får vel sitere Gabz "Gratulerer og Kondolerer" :D
tøft med x6 da! :D blir det ny tråd da? isåfall legg in link her! :D og nok en gang gratulerer og kondolerer så mye ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Freakshow skrev:

hva i alle dager er det jeg leser?! harru solgt bilen og kjøpt deg ny?! på så kort tid?! :o

ja får vel sitere Gabz "Gratulerer og Kondolerer" :D
tøft med x6 da! :D blir det ny tråd da? isåfall legg in link her! :D og nok en gang gratulerer og kondolerer så mye ;)

Takk for det, Freakshow. Skal lage en tråd på X6'en også. Etter fem år med f10'en var det på tide å bytte den ut men jeg har vært kjempefornøyd med den bilen. Denne her skal bli skikkelig bøllete 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Fahad skrev:

Takk for det, Freakshow. Skal lage en tråd på X6'en også. Etter fem år med f10'en var det på tide å bytte den ut men jeg har vært kjempefornøyd med den bilen. Denne her skal bli skikkelig bøllete 😉

åja du har hatt den så lenge ja! :P ja nei da er det jo kanskje på tide med noe nytt! ;)
bøllete ja! :D det liker vi! :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...