HPVL Skrevet Januar 25, 2015 Skrevet Januar 25, 2015 De felgene er fine! Får jeg ikke kjøpt de felgene jeg opprinnelig skal ha, så blir det sånne i en litt mørkere finish
Walkabout Skrevet Januar 25, 2015 Skrevet Januar 25, 2015 Fine felger det der. Når skal du montere frontleppa?
Fahad Skrevet Januar 25, 2015 Forfatter Skrevet Januar 25, 2015 De felgene er fine! Får jeg ikke kjøpt de felgene jeg opprinnelig skal ha, så blir det sånne i en litt mørkere finish De vil passe veldig godt på bilen din mørkegrå felger sammen med hvit bil ser utrolig bra ut HPVL reagerte på dette 1
Fahad Skrevet Januar 25, 2015 Forfatter Skrevet Januar 25, 2015 (endret) Fine felger det der. Når skal du montere frontleppa? Planen var å montere den på for ca to uker tilbake men nå har det kommet en del snø her i Oslo så jeg er nødt til å vente. Jeg kan knapt vente med å få den montert er så sikker på at fronten vil se utrolig hissig ut har fått den foliert i sort blank for å beskytte lakken Endret Januar 25, 2015 av Fahad Walkabout reagerte på dette 1
HPVL Skrevet Januar 25, 2015 Skrevet Januar 25, 2015 Planen var å montere den på for ca to uker tilbake men nå har det kommet en del snø her i Oslo så jeg er nødt til å vente. Jeg kan knapt vente med å få den montert er så sikker på at fronten vil se utrolig hissig ut har fått den foliert i sort blank for å beskytte lakken Hva kostet det å foliere den? ///FredriK.S reagerte på dette 1
Fahad Skrevet Januar 25, 2015 Forfatter Skrevet Januar 25, 2015 Hva kostet det å foliere den?Jeg betalte 1200 kr. Syns det er verdt det jeg skal selge den separat når jeg en eller annen gang legger ut bilen for salg HPVL reagerte på dette 1
Fahad Skrevet Februar 8, 2015 Forfatter Skrevet Februar 8, 2015 (endret) Måtte lufte bilen litt idag, stått stille i 3 uker nå skulle ønske at jeg var mer avhengig av bilen gått bare 40400 hittil. Synes det ble veldig tøft med roof spoiler eller ble det for mye? Imorgen skal bakrefleksene lakkeres i bilens farge, synes det ser mye mer clean ut Endret Februar 8, 2015 av Fahad Bimmer fan reagerte på dette 1
E.H.D Skrevet Februar 8, 2015 Skrevet Februar 8, 2015 Ser bra ut med den takspoileren. Hvilket merke er den?
Fahad Skrevet Februar 8, 2015 Forfatter Skrevet Februar 8, 2015 Ser bra ut med den takspoileren. Hvilket merke er den? Det er 3d design kopi
Fahad Skrevet Februar 21, 2015 Forfatter Skrevet Februar 21, 2015 Dette så mye bedre ut de bakrefleksene irriterte meg jævlig mye Walkabout, HPVL og Haug reagerte på dette 3
ahj Skrevet Februar 21, 2015 Skrevet Februar 21, 2015 Det ble veldig bra. Kjøpte du dem ferdig lakkert? Vanskelig å montere?
Fahad Skrevet Februar 21, 2015 Forfatter Skrevet Februar 21, 2015 Nei det var auto skade Terje schie som lakkerte de samme refleksene som satt på. Veldig lett å montere de, tre klips som sitter på baksiden ahj reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå