Gå til innhold

Min F10 - Fra Carbonsort til Gloss Dark Red - SOLGT


 Share

Anbefalte innlegg

Den bilen din er helt rå! :) Jeg angrer som f.... på at jeg ikke valgte en F10 med carbonsvart farge. Min er selv i sophistogrå, syns ikke den viser linjene til bilen.

Tusen takk :) er ganske fornøyd med fargen men på neste bil må det bli noe annet. Hadde samme farge på forrige bilen også
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en tur innom Tønsberg idag for å møte familien. Kjørte opp til 180 km/t og lå på 140/150 km/t til vanlig i sportsmodus, må si det er herlig å eie og kjøre en F10. Sitter som et skudd på veien med Schnitzer fjærer. Kult å eie en BMW når alle andre som var der kom med japse biler :)

post-66567-0-95993600-1437162963_thumb.j

post-66567-0-96066600-1437163025_thumb.j

post-66567-0-47572000-1437163078_thumb.j

post-66567-0-92760900-1437163124_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg hadde den svakeste sotingen på min E60. Ser veldig bra ut. Synes det er pent når den hvite "lyktesenkeren" inne i lykten blir dempet litt ned på mørke biler.

Så utrolig bra ut på E60 din! Men da burde jeg Gjøre noe med tåkelysa også kanskje? Vil se rart ut med litt mørkt oppe og lyst nede
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er utrolig grom denne her, jeg er litt originalfreak men liker å tenke på din bil som ett bra unntak :) Rett og slett riktige modifikasjoner som løfter utseendet mange hakk, det liker jeg :) F10 er den beste bilen man får, nydelig å kjøre, stødig i alle hastigheter og kjempelekker å se på. Synes vi er heldige jeg gutter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er utrolig grom denne her, jeg er litt originalfreak men liker å tenke på din bil som ett bra unntak :) Rett og slett riktige modifikasjoner som løfter utseendet mange hakk, det liker jeg :) F10 er den beste bilen man får, nydelig å kjøre, stødig i alle hastigheter og kjempelekker å se på. Synes vi er heldige jeg gutter :D

Hyggelig skrevet, Fredrik :) jeg er litt sånn som deg, liker å ha ting originalt men synes Avantgarde felgene som sitter på bilen er såpass diskré at de ikke ser jalla ut på bilen.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Fikk et innbytte pris på bilen min idag mot en F01 730DA 2012 model som har gått 31000 med grei utstyr, ikke akkurat topputstyrt men det er ikke min heller. Tilbudet jeg har fått er 340 000 for min (43500 km). Det betyr 215 000 kr tap på 4 år. Jeg får beholde 21" som sitter på nå og får med meg 20" 303M felger med vinterdekk. Min blir da levert med kun vinterfelger. Tenker at det er kanskje greit å bytte den inn nå enn å vente enda et år. Hva hadde dere gjort folkens ? F01 er jo en helt annen bil

Endret av Fahad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg hadde tatt det. Morro å prøve litt nytt, spesielt 7-serie. Verditap får du uansett.

Har faktisk litt lyst selv på noe annet nå. F01 er jo også på vei ut men tror den har tapt det den skulle. Tilbudet jeg fikk fra bavaria over tlf var 270 000 så dette her er et mye bedre tilbud
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...