Gå til innhold

Min F10 - Fra Carbonsort til Gloss Dark Red - SOLGT


 Share

Anbefalte innlegg

Jeg ville ha gått for F01, da det er en kjøremaskin av rang! Angrer selv på at jeg ikke tok steget opp til F01. Det får bli neste gang for min del. :)

Kjørte faktisk en F01 igår og det var en herlig opplevelse. Noe av det beste jeg har prøvekjørt men selve karosseriet klarte jeg ikke å like så godt. Det er et eller annet som ikke ser så bra ut mtp på fronten, M Sport utgaven kunne jo hatt mye hissigere fanger slik som på F10 Endret av Fahad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Ikke akkurat den største oppdateringen men valgte å gå for M Performance folie etter å ha sett det på bilen til Makky123. Jobben ble utført hos filmteam på Lørenskog, dyktige folk. Ble også anbefalt å kjøre på med Lamin-X på frontlyktene.

post-66567-0-67040900-1441365135_thumb.j

post-66567-0-91031600-1441365168_thumb.j

post-66567-0-34674600-1441365208_thumb.j

Endret av Fahad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Lamin-X er pent når bilen er såpass mørk ellers, ville kjørt på med både foran og bak.

 

Er ikke veldig fan av Performance-folie på sideskjørtene siden den er matt, men den vil jo i det minste beskytte sideskjørtene for slitasje. Men det tar seg bedre ut på mørk bil enn lys bil, ingen tvil om det.

 

Edit: Hva er forresten innpresset på fremfelgene dine, kjører du med noe spacer i tillegg?

Endret av Walkabout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Lamin-X er pent når bilen er såpass mørk ellers, ville kjørt på med både foran og bak.

Er ikke veldig fan av Performance-folie på sideskjørtene siden den er matt, men den vil jo i det minste beskytte sideskjørtene for slitasje. Men det tar seg bedre ut på mørk bil enn lys bil, ingen tvil om det.

Edit: Hva er forresten innpresset på fremfelgene dine, kjører du med noe spacer i tillegg?

Innpresset er faktisk litt usikker på men det kan jeg finne ut av. Jeg bruker ikke spacere foran. Men jeg må få justert camber på venstre bakside. Opplever at den tar borti skjermen når jeg har folk bak, men det gjelder kun venstre side Endret av Fahad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...