BimmerFan! Skrevet August 4, 2015 Share Skrevet August 4, 2015 Jeg ville ha gått for F01, da det er en kjøremaskin av rang! Angrer selv på at jeg ikke tok steget opp til F01. Det får bli neste gang for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet August 4, 2015 Forfatter Share Skrevet August 4, 2015 (endret) Jeg ville ha gått for F01, da det er en kjøremaskin av rang! Angrer selv på at jeg ikke tok steget opp til F01. Det får bli neste gang for min del. Kjørte faktisk en F01 igår og det var en herlig opplevelse. Noe av det beste jeg har prøvekjørt men selve karosseriet klarte jeg ikke å like så godt. Det er et eller annet som ikke ser så bra ut mtp på fronten, M Sport utgaven kunne jo hatt mye hissigere fanger slik som på F10 Endret August 4, 2015 av Fahad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet August 4, 2015 Share Skrevet August 4, 2015 Personlig syns jeg at F01 ser bedre ut en F10. Når man ser en slik på veien, får man umiddelbar respekt for den. King of the road! Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet August 4, 2015 Share Skrevet August 4, 2015 Spennende Synes 7'ern så bra ut, men også litt skeptisk til treverket. Ellers ryddig eksemplar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet August 21, 2015 Forfatter Share Skrevet August 21, 2015 Vurderer å legge inn en bestilling på slike skirt extensions til bilen min. Eller blir dette litt for mye ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet August 21, 2015 Share Skrevet August 21, 2015 Tøft på racingbiler, men synes det blir for mye på F10 - virker veldig påklistret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 21, 2015 Share Skrevet August 21, 2015 Synes de var fine, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet August 21, 2015 Share Skrevet August 21, 2015 Jeg liker dem jeg! Sånne finnes jo originalt til M3/M4 og 3-serien (F30) Bilen ser enda lavere ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 21, 2015 Share Skrevet August 21, 2015 Kjør på sier jeg, du har jo leppa foran så dette tror jeg ville passet bra sammen rent visuelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet August 21, 2015 Forfatter Share Skrevet August 21, 2015 Har veldig lyst selv. Eneste ulempen er at jeg må borre flere hull i karosseriet og det er jeg ikke så veldig glad i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 21, 2015 Share Skrevet August 21, 2015 Hvis du må borre i karosseriet så ville jeg droppa det, kjeldelig om man skulle angre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet September 4, 2015 Forfatter Share Skrevet September 4, 2015 (endret) Ikke akkurat den største oppdateringen men valgte å gå for M Performance folie etter å ha sett det på bilen til Makky123. Jobben ble utført hos filmteam på Lørenskog, dyktige folk. Ble også anbefalt å kjøre på med Lamin-X på frontlyktene. Endret September 4, 2015 av Fahad Makky123 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet September 4, 2015 Share Skrevet September 4, 2015 (endret) Ja, Lamin-X er pent når bilen er såpass mørk ellers, ville kjørt på med både foran og bak. Er ikke veldig fan av Performance-folie på sideskjørtene siden den er matt, men den vil jo i det minste beskytte sideskjørtene for slitasje. Men det tar seg bedre ut på mørk bil enn lys bil, ingen tvil om det. Edit: Hva er forresten innpresset på fremfelgene dine, kjører du med noe spacer i tillegg? Endret September 4, 2015 av Walkabout Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet September 4, 2015 Forfatter Share Skrevet September 4, 2015 (endret) Ja, Lamin-X er pent når bilen er såpass mørk ellers, ville kjørt på med både foran og bak. Er ikke veldig fan av Performance-folie på sideskjørtene siden den er matt, men den vil jo i det minste beskytte sideskjørtene for slitasje. Men det tar seg bedre ut på mørk bil enn lys bil, ingen tvil om det. Edit: Hva er forresten innpresset på fremfelgene dine, kjører du med noe spacer i tillegg? Innpresset er faktisk litt usikker på men det kan jeg finne ut av. Jeg bruker ikke spacere foran. Men jeg må få justert camber på venstre bakside. Opplever at den tar borti skjermen når jeg har folk bak, men det gjelder kun venstre side Endret September 4, 2015 av Fahad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet September 4, 2015 Share Skrevet September 4, 2015 Ble tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå