Gå til innhold

Forsikring E46 M3

Kvasi
 Share

Anbefalte innlegg

Fikk litt lyst til å bytte bil igjen men forsikringsmafiaen er jo fullstendig gal.. 

Har hatt 25% i 7-8 år, parkerer på egen tomt i en bitteliten by her nord, og de skal ha 20k i året..

Hvor mye klarer de å flå dere andre som kjører M3? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange selskaper har du hørt med? Jeg råder deg til å høre med If og gjensidige hvertfall. Du bør jo få en bra samlerabatt med hus, privat og bilforsikring i samme selskap.

Har sett noen inne her har betalt ned i 7-8000 i året for E46 M3. det er absolutt levelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25% i 7-8år? Jeg har 50% på 4året mitt som forsikringstaker. Men tilbake til ot, sjekket forsikring på en e46 M3 og DnB skulle ha 23k med egen garasje, egen tomt, fullkasko og 12.000km i året. Grei pris, betaler 7500 på 320'n via byggmesterforbundets forsikring som kan sammenlignes med jernbaneverket forsikring

Sent fra min C6903 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring 900 45 873, han jobber i Gjensidige :) Gjensidige er di eneste som er verdt å

Snakke med om Sånne biler ;) Hils fra Kristian stenholen :) Jeg forsikret min M3 (som forøvrig er tilsalgs iløpet av kommende uke) denne uka :) Har forsikret alle mine andre E46 M3 hos han også men på faren min å

Med meg som Bruker, brukere over 23år å 75% betalte jeg 11-12 i året

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring 900 45 873, han jobber i Gjensidige :) Gjensidige er di eneste som er verdt å

Snakke med om Sånne biler ;) Hils fra Kristian stenholen :) Jeg forsikret min M3 (som forøvrig er tilsalgs iløpet av kommende uke) denne uka :) Har forsikret alle mine andre E46 M3 hos han også men på faren min å

Med meg som Bruker, brukere over 23år å 75% betalte jeg 11-12 i året

Takk for tipset, han skal jeg helt klart ta en prat med på mandag :)

E30meet har en spesialkontakt i Gjensidige, Martin Schance. Må være medlem, men sparer det igjen på forsikringen

E30meet, er ikke det nesten det samme som bimmeren?   Sutrete småjenter vil jeg hverken omgås med eller være i samme klubb som..   :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset, han skal jeg helt klart ta en prat med på mandag :)

E30meet, er ikke det nesten det samme som bimmeren? Sutrete småjenter vil jeg hverken omgås med eller være i samme klubb som.. :P

Er samme som Bimmern, så da utgår vel det hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å om du er ute etter en E46

Så skal jeg som sagt legge ut min til uka :) Original 2001 modell produsert i mai, carbonsvart cab med svart el skinn med memory, harman Kardon, byttet alt av oljer, ny oppgradert clutch, 19" Smidde originale M felger med kliss nye dekk osv osv osv komplett Servicehistorikk. Gått rett over 126000km :) ta kontakt om den kan være aktuell :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med i e30meet og sendte mail til martin schanke. Han klarte ikke og ordne noe bedre enn hva jeg allerede pratet meg til :) Be om internettrabatt, samlerabatt og øk egenandel og ikke ha leiebil på kasko så hjelper det på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...