icemanM5 Skrevet Juni 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet August 8, 2015 Forfatter Share Skrevet August 8, 2015 Jaja, da er ferietider og alt styr endelig ferdig, og da fortsetter jakten på deler og div.. Har klart å bytte felger til bilen igjen da, og har denne gangen endt opp med helt strøkne BBS RC061/062 felger... Har oxo fått kjøpt meg STRØKENT komplett sett med shadowline til bilen, til den latterlige sum av 2600,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 12, 2015 Share Skrevet August 12, 2015 Fant tråden din nå når du oppdaterte! Dette ser veldig bra ut! Nesten så jeg fikk lyst til å stikke innom en tur en dag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet August 12, 2015 Forfatter Share Skrevet August 12, 2015 Fant tråden din nå når du oppdaterte! Dette ser veldig bra ut! Nesten så jeg fikk lyst til å stikke innom en tur en dag... Hehe.. Du er hjertelig velkommen, så det er bare å sende mld når du har tid Drikker du kaffe oxo, så kan det jo bli litt prat og dekksparking... !? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet April 7, 2016 Share Skrevet April 7, 2016 Bende seg på Bump, folket krever oppdatering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 24, 2016 Share Skrevet April 24, 2016 følger med på denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Juli 19, 2017 Share Skrevet Juli 19, 2017 2017 bump ? icemanM5 og sveigis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet August 4, 2017 Forfatter Share Skrevet August 4, 2017 Her er det jammen lenge siden jeg har vært gitt.... Og bilen har jeg selvfølgelig enda, og den skal inn i lakkboksen om ca 1 mnd... JA...., ting har tatt tid... :/ Men jeg har fått viljen min, og dette blir tatt i et tempo som gjør at jeg snart har kjøpt ALT nytt på den... Men jakter fortsatt på noen smådeler jeg må få tak i før jeg får lakkert da, helst ihvertfall, så slipper jeg å lakkere deler i ettertid... Så om noen har en m-tech bakfanger i bra stand, UTEN utskjæring til hengerfeste, og to m-tech hjulbuelister foran, så er jeg MEGET interessert.... Beklager at jeg ikke har et bilde å laste opp av den sånn den står nå, men den er ganske nedplukket og klar for lakk.. Så nå er vel omtrent alt fra gulvet og ned helt nytt... Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet August 4, 2017 Forfatter Share Skrevet August 4, 2017 Forresten, BBS-hjula er solgt.. 😂 Men dette er erstatningen... 😎 stig., Ron Jeremy og liffi reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 5, 2017 Share Skrevet August 5, 2017 Dæven. Trodde du hadde solgt alt å flytta til Island! Det har vært stille ja... Bra du holder på enda! icemanM5 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet August 5, 2017 Forfatter Share Skrevet August 5, 2017 Hehehe.. 😂 Nei det er heldigvis ikke SÅ ille... 😁 Men ting tar litt tid da vettu... holder på litt med bruksbilen samtidig, og da blir det litt prioritering.. 😉 Men skulle ha vært en tur hos deg jeg, Otis, for skulle ha prøvd å koda bort noe på brukisen.. 😊 Skulle ha fått koda bort pæresjekk på ryggelys, og evt sjekka om det gikk an å justere opp lysstyrken på us-blinklysa..!? 01.mod E39 med LM3...? 😳 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 5, 2017 Share Skrevet August 5, 2017 Pæresjekk er helt ok. Lysstyrken har jeg aldri hørt at kan justeres. Ellers er det bare å ta kontakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Februar 6, 2018 Share Skrevet Februar 6, 2018 2018 bump ? liffi og Freakshow reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet Oktober 6, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2018 M-jakob og sveigis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 7, 2018 Share Skrevet Oktober 7, 2018 Flotte felger! Men det nederste bildet, er det lykter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå