pure_stig Skrevet Juli 8, 2014 Share Skrevet Juli 8, 2014 Hva skal du for å selge din da? ^^ km. stand? ;p Syns igrunn ikke prisen var FOR høy på den du linket til. Det er denne prisen dem ligger på på finn.no også. Og jeg har ikke tenkt å selge om jeg får igjen den prisen der for å si det slik. Min har gått 74000 nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Juli 9, 2014 Share Skrevet Juli 9, 2014 Fin farge, fin bil generelt, men jeg hadde aldri kjøpt en bil fra Bruktbilforum. Uansett, som en annen skriver, merkelig utstyrt, jeg hadde ikke kjøpt en bil med liten navigasjon, sportseter osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 9, 2014 Share Skrevet Juli 9, 2014 Den er jo likt utstyrt som 90% av alle andre 520d, så jeg syntes ikke det er så veldig merkelig. Jeg er likevel enig i at den gjerne kunne vært bedre utstyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Juli 10, 2014 Share Skrevet Juli 10, 2014 Hva i all verden er galt med sportssetene? jeg har komfortseter selv, og de er ikke spesielt mye bedre å sitte i. Hakket bedre enn sportssetene, men ikke så mye bedre at jeg hadde krysset de av på en ny bil. Og hva som er greien med innebygget navi kommer jeg aldri til å skjønne. Har hatt det på 2 biler nå, og enda ikke brukt det. Forøvrig sto det en fin 525iaT (3,0) M-sport på finn nylig. Fin km stand, og pris godt under 300k. Så da synes jeg det blir stivt å svi av over 300k for en dieselfirer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Juli 12, 2014 Share Skrevet Juli 12, 2014 Skal du ha E61, ville jeg gått for 09 med CIC navien. Langt mer moderne og brukervennlig. Men stusser litt, mange single som kjøper "voksen" bil, istedenfor en mer leken 1 eller 3 serie, hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå