Gå til innhold

Marius sin E46 M3


Anbefalte innlegg

Takk!

Nå har jeg fått tak i spacere til bakhjula. Men må få tak i valse eller lage noe greier og valse bakskjermene før jeg setter de på..

 

Tror nok jeg hadde fått tak i en hjulbuevalse i steden for å lage til noe selv... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Her er noen bilder fra treffet til BMWCCN på Vålerbanen i helgen. Fikk testet bilen utpå banen noen runder. Skulle ta det rolig, men det begrenset seg selv, da klossene ble gelè etter 1,5 runder.. :(

Fikk laget i forrige uke nye senterkopper til felgene med originale BMW-emblemer og ble veldig fornøyd med resultatet! :)

(Har forresten funnet riktig spray til lyktene som jeg vet skal gi riktig effekt, så om noen vil være med å spleise på et sett med seks spraykanner, pm meg)

 

På bildet fra fronten kan man se lyktepynten hadde flyttet på seg etter noen runder utpå.. hehe..

post-75727-0-22291500-1409514433_thumb.j

post-75727-0-33997800-1409514459_thumb.j

post-75727-0-90669100-1409514484_thumb.j

post-75727-0-74527300-1409514548_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Her et i det nitriste regnværet, men er fornøyd med resultatet.. :)

Grøftelysa er ikke farget med denne sprayen ennå, men med biltema sin gule film. Den er litt "grønnere" i fargen.

Nå må jeg få på mørke blinklys og blank svart grill, så får den være frem til våren igjen! :)

post-75727-14156167631218.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flott bil , deilig med m3 :D har dama di og m3 ?

jeg tar gjerne en boks med krylon da jeg gikk på samme blemma som deg. Hvordan fikk du av den gamle lakken ? 

 

hvordan var passformen på leppa di foran ? skal ha samme, men ønsker og finne en som passer bra :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...