andreaskarm Skrevet August 13, 2014 Share Skrevet August 13, 2014 Pen bil dette her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusRoren Skrevet August 17, 2014 Forfatter Share Skrevet August 17, 2014 M3'n til frua fikk et lite løft i fronten i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet August 17, 2014 Share Skrevet August 17, 2014 Ser godt ut syntes det ble kult med gul reflektor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusRoren Skrevet August 18, 2014 Forfatter Share Skrevet August 18, 2014 Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 20, 2014 Share Skrevet August 20, 2014 Flott vogn dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusRoren Skrevet August 21, 2014 Forfatter Share Skrevet August 21, 2014 Takk! Nå har jeg fått tak i spacere til bakhjula. Men må få tak i valse eller lage noe greier og valse bakskjermene før jeg setter de på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet August 21, 2014 Share Skrevet August 21, 2014 Takk! Nå har jeg fått tak i spacere til bakhjula. Men må få tak i valse eller lage noe greier og valse bakskjermene før jeg setter de på.. Tror nok jeg hadde fått tak i en hjulbuevalse i steden for å lage til noe selv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusRoren Skrevet August 21, 2014 Forfatter Share Skrevet August 21, 2014 Jeg arbeider i en tynnplatebedrift. Har allerede laget tegninger og fått tak i hjul, så tror det skal gå bra, men er tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusRoren Skrevet August 31, 2014 Forfatter Share Skrevet August 31, 2014 Her er noen bilder fra treffet til BMWCCN på Vålerbanen i helgen. Fikk testet bilen utpå banen noen runder. Skulle ta det rolig, men det begrenset seg selv, da klossene ble gelè etter 1,5 runder.. Fikk laget i forrige uke nye senterkopper til felgene med originale BMW-emblemer og ble veldig fornøyd med resultatet! (Har forresten funnet riktig spray til lyktene som jeg vet skal gi riktig effekt, så om noen vil være med å spleise på et sett med seks spraykanner, pm meg) På bildet fra fronten kan man se lyktepynten hadde flyttet på seg etter noen runder utpå.. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusRoren Skrevet November 9, 2014 Forfatter Share Skrevet November 9, 2014 Da har jeg fått lakket reflektorene til fjernlysa med riktig spray! Skal legge ut bilde i dagslys i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet November 10, 2014 Share Skrevet November 10, 2014 Nydelig bil! Liker stuket på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
syveri Skrevet November 10, 2014 Share Skrevet November 10, 2014 flott bil! hvilken lakk endte du opp med å bruke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusRoren Skrevet November 10, 2014 Forfatter Share Skrevet November 10, 2014 Nydelig bil! Liker stuket på den Takk! flott bil! hvilken lakk endte du opp med å bruke? Krylon Stained glassHar tre bokser til som jeg tenkte å selge. Fikk kun kjøpt i pakke med seks stk. Magnus. og Enes Yakici reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusRoren Skrevet November 10, 2014 Forfatter Share Skrevet November 10, 2014 Her et i det nitriste regnværet, men er fornøyd med resultatet.. Grøftelysa er ikke farget med denne sprayen ennå, men med biltema sin gule film. Den er litt "grønnere" i fargen. Nå må jeg få på mørke blinklys og blank svart grill, så får den være frem til våren igjen! StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus. Skrevet November 10, 2014 Share Skrevet November 10, 2014 flott bil , deilig med m3 har dama di og m3 ?jeg tar gjerne en boks med krylon da jeg gikk på samme blemma som deg. Hvordan fikk du av den gamle lakken ? hvordan var passformen på leppa di foran ? skal ha samme, men ønsker og finne en som passer bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå