Mortenn200 Skrevet Juli 16, 2014 Share Skrevet Juli 16, 2014 Hei. Hører en svak konstant ulyd når jeg kommer opp i 100/110 km/t, som blir borte når jeg svinger til høyre.. Regner med det er hjul lageret på høyre side fremme som er begynt å bli dårlig. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt dette billigst? Å om det er mue styr å skifte selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenn200 Skrevet Juli 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2014 Opp Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet Juli 17, 2014 Share Skrevet Juli 17, 2014 Ta av calipper og skive, skru av bolter til hjullager fra innsiden. Det er vel jobben skulle jeg tro. Er ikke sikker på om du komer til alle boltene uten å fjerne mer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 17, 2014 Share Skrevet Juli 17, 2014 Og hjullager billig får du her: http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p2050601.m570.l1313.TR11.TRC1.A0.H0.Xbmw+e60+wheel+bearing&_nkw=bmw+e60+wheel+bearing&_sacat=0&_from=R40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 17, 2014 Share Skrevet Juli 17, 2014 Sikker på at det er hjullager da? På enkelte asfalt typer så reagerer mine dekk med en spesiell lyd, og det minner veldig om defekt lager, men det er ikke det. Også om jeg har mye luft i hjulene, så lages den lyden oftere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenn200 Skrevet Juli 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2014 Ja får svak vibrasjon under kjøring også+ at jeg har kjørt 260 mil på ferie, så ganske sikkert føler det har blitt verre også nå, så vil prøve og bytte:-) tusen takk for gode svar Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenn200 Skrevet Juli 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2014 Sikker på at det er hjullager da? På enkelte asfalt typer så reagerer mine dekk med en spesiell lyd, og det minner veldig om defekt lager, men det er ikke det. Også om jeg har mye luft i hjulene, så lages den lyden oftere. Tenkte faktisk først på dekkene, om det var friksjon som gjorde lyden, men hører den godt fra høyre side forran, og er like mye luft i det andre forran også. Samt at jeg har fått kjørt på alle typer asfalt her i landet siste ukene;-) takk for svar Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
argi520dat Skrevet Juli 21, 2014 Share Skrevet Juli 21, 2014 Gikk greit å bytte på min, men måtte løstne fjræbein fra spindel for å komme til skruene. Dette satt ganske godt, men kom med rustløser. Jeg handla hjullager på ebay til ca 1000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Juli 21, 2014 Share Skrevet Juli 21, 2014 Koed har billige hjullager Sjekk også dekket for trapping. Det kan gi lignende lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenn200 Skrevet Oktober 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2014 jeg fikk tak i hjul lager fra tyskland til ca 1400,- for begge fremme. ja vet det ikke har noe med dekkene jeg har på for monterte nye feilpakken etter at lyden kom og er fortsatt likt, pluss at det har blitt verre nå ( lyden kommer ved ca 50 km/t kontra 100-110 før). disse bilene... er alltid noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenn200 Skrevet Oktober 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2014 i samme slengen. noen her som vet hvor mange Nm jeg skal trekke boltene til med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet Oktober 5, 2014 Share Skrevet Oktober 5, 2014 Hvor lsngt har du kjørt med de? De tåler jo enormt mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå