Gå til innhold

Prosjekt - Original E34 525i-

Share

Anbefalte innlegg

Ser ut som ett meget flott utgangspunkt :) E34 kler farger som rødt og hvitt som svært få andre biler ifra samme periode gjør, fin og forholdsvis sjelden farge.

Men det mangler litt her for at du skal kunne kalle denne original, felgene må av og erstattes av Originale Krysseike, Trowing star eller Style 37. Speilene MÅ av, bort med sota nyrer, på med original 525I eksos og ikke M5 eksos da dette ikke er noen M5 :) Vil du ha original looken endra sterkere bytter du til oransje blinkere i tillegg. Da får du allfall en E34 det ikke går tolv av på dusinet på hver treff og en bil som snur hoder (jepp, dønn original E34 snur hoder i dag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med fin bil.

Rød e34 er fint uten tvil med mange muligheter.:)

Men et lite tips fra en e34 elsker,skal du ha grove hjul,sett på maks 18 toms med kant.19 blir for mye synes jeg.

Et annet tips er å bygge enten klin original eller lettere modda med original styling.Disse to mulighetene er inner 10 ere uansett.

Er nok desverre et fåtall som har fått øynene opp enda for originale e34 ,noe som er som er synd

.Men dette er din bil og dine muligheter 

Stå på og pøs ut bilder etterhvert som du holder på .Alltid gøy med folk som driver med e34.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som ett meget flott utgangspunkt :) E34 kler farger som rødt og hvitt som svært få andre biler ifra samme periode gjør, fin og forholdsvis sjelden farge.

Men det mangler litt her for at du skal kunne kalle denne original, felgene må av og erstattes av Originale Krysseike, Trowing star eller Style 37. Speilene MÅ av, bort med sota nyrer, på med original 525I eksos og ikke M5 eksos da dette ikke er noen M5 :) Vil du ha original looken endra sterkere bytter du til oransje blinkere i tillegg. Da får du allfall en E34 det ikke går tolv av på dusinet på hver treff og en bil som snur hoder (jepp, dønn original E34 snur hoder i dag)

Hvorfor er det greit med M5 felger, men ikke M5 eksos eller speil?

https://www.google.no/search?q=e34+m5+mirrors&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=fojSU_TOHIfMygO2yoJw&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=1536&bih=764

On topic:

Ser bra ut det her, må si meg enig med resten angående felgene, synes ikke bilen kledde de helt. 

Men, gjør hva du vil med bilen, blir kjedelig om alle er like.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for positive & negative tilbakemeldinger!☺

mye av det dere skriver her skal jeg Gjøre, som å ta av speil, bytte til oransje blinkers, nyrene vill jeg beholde i sorte om jeg ikke setter breifront på den!

19" satt jeg bare på imellom til jeg finner og har råd til nye og er etter min mening HARRY!

bilen er forresten en 1990 mod med kilometerstand på strax 208.000!

Det jeg mener med "original" er at bilen er en original 525i!☺ blir veldig glad får tips underveis!

Men jeg byner under bilen og tar drittjobben først, dermed utvendig og innvendig helt til slutt når jeg er fornøyd ellers.

Og det stemmer at bilen går i Larvik til du som skrev det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurt å ta drittjobb først,da er det mer koslig å dulle med karroseriet etterpå.

Så du skrev at bilen var matt,da har du noe å se frem til.

Ingenting er så gøy som å polere opp en matt rød bil.Det er da du virkelig kan se resultater.

Polerte selv opp en rød Opel som jeg hadde,den var hvit av matthet.Men etter en runde med kraftig runde med rubbing på maskin ,polish og avslutning med voks ble den røde bilen som ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger nå ved bilde av "delelageret" jeg har innkjøpt til bilen! Om det er noen som vill skru på bilen for meg, så bilen blir best mulig ivaretatt ta gjerne kontakt på tlf 94130137, da jeg ikke er noen mekaniker selv☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger nå ved bilde av "delelageret" jeg har innkjøpt til bilen! Om det er noen som vill skru på bilen for meg, så bilen blir best mulig ivaretatt ta gjerne kontakt på tlf 94130137, da jeg ikke er noen mekaniker selv☺

post-65345-0-27838200-1406459372_thumb.j

post-65345-0-19334600-1406459393_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...