Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jepp madammen bruker den til jobb. målet er å få den helt strøken. er litt jobb men kommer seg 

skal prøve og få farget opp interiøret hos noen som kan det.er en del slitasje.eller få tak på sports stoler i samme farge

liker lyst interiør.  holder på og samle opp deler skal en tur til lakkerer og fixe opp litt ettervært :)

Skrevet

Kjøpte du dette av still ellen en i tyskland? Var et dønn likt sett som ble solgt på tyske ebay..

Kjøpte meg en helt ny framfanger i mtech da jeg var lei av å vente :P

★sent from my wifi microwave★

Skrevet

Jepp må få på noe lakk :) synes m technic fronten er en av de fineste på e34. skal investere i sorte de å og muligens orginale gule grøftelys

Skrevet

Ja gleder meg som rakkern er morro når delene begynner og falle på plass han som lakkerer har så mye og gjøre så bare går og tripper her :)er litt slapp i styringa litt velete så må i gang med dette og :)

Skrevet

Ja gleder meg som rakkern er morro når delene begynner og falle på plass han som lakkerer har så mye og gjøre så bare går og tripper her :)er litt slapp i styringa litt velete så må i gang med dette og :)

SKjønner godt du gleder deg.

Styringa på min og er forferdelig for øyeblikket.

Ny snekke ligger klar og det spørs om ikke div stag og blir byttet.

En e34 er nydelig på veien når styring er iorden men hvis ikke som en gammel seilbåt.:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...