bmwpower86 Skrevet Oktober 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2014 Da er Garasje bygging igang det blir supert. da skal bilen stå inne om vinteren blir muligens ett e34 prosjekt til da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 8, 2014 Share Skrevet Oktober 8, 2014 Oh, deilig! Pøs på med bilder underveis da, av både bil og garasje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet Oktober 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2014 Ny familie bil etter madammens ønske så da kan jeg få ha min for meg selv Godt utstyrt med tlf navi osv sveigis, Bimmerlorris og tambur4 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet Oktober 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2014 Endelig nye stoler skal også bytte ut gulv teppe og dør trekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Oktober 25, 2014 Share Skrevet Oktober 25, 2014 De stolene er såååå deilige å sitte i.. Men skal du bytte dashbord osv og eller? Eller blir det en "individual "utgave ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet Oktober 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2014 Tenkte og beholde dash og øvre del av dør trekk og få tak på sorte dør trekk og alt under dash i sort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet November 19, 2014 Forfatter Share Skrevet November 19, 2014 Nå kommer det snart en oppdatering kjøpt inn mye nye deler og byttet multi reim driver også med interiøret mangler hanskerom med list i sort om noen har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet November 19, 2014 Share Skrevet November 19, 2014 flott tds! =) følger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet November 20, 2014 Forfatter Share Skrevet November 20, 2014 Takker artig at folk følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 Jeg følger ihvertfall med. . Bra arbeid du gjør . Jeg har akkurat begynt å følge deg kompis Bra arbeid ser det ut til Kanskje du tar noe rust på min til våren ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 Dårlig med respons her inne om dagen Jeg har akkurat begynt å følge deg kompis Ser veldig bra ut det du har gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå