Gå til innhold

Vegars E91 320 DAT. *solgt* BMW eventyr over for denne gang


VegarVS
 Share

Anbefalte innlegg

Stilig, likte veldig god de konkave bakfelgene. Hvilken dim dekk står på bilen? :)

Takk for det! det husker jeg ikke i farten. skal dobbeltsjekke i kveld :) gikk akkurat klar bak. 10" breie bak og 8,5 foran, mener jeg å huske.

stod på en e46 m3 først. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk lagt inn gummimatter , bagasjeromsmatte og eksoshale.

Litt skuffet over halen, da denne er krom. Trodde den hadde vært alulook.

Siden denne er pre LCI så fikk man ikke annet. Men LCI har bedre utvalg. Får ha denne på en stund å så se senere:)

Postet bilde

Postet bilde

Postet bilde

Postet bilde

Postet bilde

Fått blackline lyktene også, men det får bli til kvelden :)

Sent from my Ifaun using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget pen bil du har ordnet deg her. Har selv nettopp kjøpt Titanium Silver E91 320d for å få plass til barnevogn og barnesete.

 

Hvor kjøpte du gummimatta til bagasjerommet? Og bilen ble snasen med de skoa der. BBS CH? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget pen bil du har ordnet deg her. Har selv nettopp kjøpt Titanium Silver E91 320d for å få plass til barnevogn og barnesete.

 

Hvor kjøpte du gummimatta til bagasjerommet? Og bilen ble snasen med de skoa der. BBS CH? :)

Takk for det :)matten til bagasjerommet kjøpte jeg på jobb( Bavaria Arendal).

Det er BBS CH ja. med Goodyear dekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat ja. Må ha meg en slik en. Vil jo ikke møkke til teppebak vil vi? :) Men strøken bil. :D

hehe, nei det vil vi ikke! :P bilen er ikke strøken, men helt grei. Vi er ihvertfall veldig godt fornøyde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å tenker litt på hvordan det er å bytte ut den CD/DVD spilleren som er der fra før av. 

Det er jo Navi Prof i bilen, så vet liksom ikke helt hvordan dette kan funke. noen som har vært borti dette før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...