Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke uenig, men som oftest er barnesykdommene og småproblematikken allerede utbedret på de tidligere modellene (og rettet opp så de ikke forekommer på de senere). På E60/E61 kan vi jo se flere ting på en pre-LCI som ikke akkurat er utbedret til LCI. Dette viser seg å være panoramatak, nivåregulering, dugg i frontlykter etc.

 

Nok om det, la oss dreie oss videre inn på Finn.no annonser. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=40227118&searchclickthrough=true

 

Denne har stått på finn en god stund nå. Tenkte å prøvekjøre den. Hva synes dere om prisen? litt høy?

Står ingenting om bilen's tekniske tilstand, og forhandlere er generelt sleipe når det kommer frem til det temaet.

 

Var litt dyr mtp at det er automat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står ingenting om bilen's tekniske tilstand, og forhandlere er generelt sleipe når det kommer frem til det temaet.

 

Var litt dyr mtp at det er automat.

Hvorfor gidde skrive noe om teknisk stand? Går ut ifra at den er i bra stand så lenge ikke annet er nevnt.

 

og bilen er med 6 mnd garanti.. Er den ikke i stand har du 6 mnd med gratis rep på det.

 

Er faktisk folk som liker automat og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e46 til 90 tusen skal nok være i god stand + 6 mnd garanti så er nok veldig god stand. Min neste bil skal være AUTOMAT :D Blitt litt lei av å gire nå. Pleie forhandlere å gå med på litt pruting? Den har stått på finn i flere mnd nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46422572&searchclickthrough=true

Pen bil iforhold til prisen? Spesielt om den leveres ferdig eu-godkjent? Hive på varrstoen hjula mine, facelift baklykter , ny eksos (2 rør) så trur eg den kunne blitt en grei feriecruiser.

Kanskje litt dyr bil til å "pendle" med eventuelt? Kjører ca 4-5mil pr dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46422572&searchclickthrough=true

Pen bil iforhold til prisen? Spesielt om den leveres ferdig eu-godkjent? Hive på varrstoen hjula mine, facelift baklykter , ny eksos (2 rør) så trur eg den kunne blitt en grei feriecruiser.

Kanskje litt dyr bil til å "pendle" med eventuelt? Kjører ca 4-5mil pr dag. 

Da var din facelift mye bedre og penere:)

Ville gått for en 525 facelift e39 om jeg var deg:) Evt. en e91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, den var forsåvidt det, men er egentlig ute etter en billig og grei bil nå, et par småting på den der + skikkelig felger, så mener eg man har en over snittet kul brukis. Samtidig har den gått langt og er preface, automat og relativt slapp motor så bensinutgiftene blir vel fort høye. Ikkje kjenner eg til disse motorene heller, driftsikre til en viss grad? Men syns prisen var grei. Sendte de en mail, kunne få den for 54000, men senkesettet er ikkje godkjent. Om de eventuelt fikser en kontroll så tenker eg at eg må ta en titt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...