Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, først skryte av all vedlikehold og kvitteringer, også har ikke eieren fikset varmeapparat og el vinduer engang...

"PÅKOSTET 80.000"

Det må isåfall være for å fikse skaden.. :P

nada som har blitt gjort fra 2011-2013? Hvorfor ikke bare inkludere fra den ble tatt ut av fabrikken? 2008 er nå 6 år siden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen og du klager over at du kjøpte miata...

 

 

haha klager ikke...bare tenker åpent :P Men integra er jo en bedre kjøre-bil enn en miata...er den ikke? :P Nei tror jeg skal gi henne en del oppmerksomhet når det blir finere vær...blir nok glad i den skal du se :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46740410&serachclickthrough=true

 

Den starta på 90000kr for 2mnd siden...helt ålreit pris nå egentlig... skulle kanskje ha kjøpt den istedet for mx5en...

Noen som kjenner til denne? Kanskje jeg skal kjøpe den. Sender han melding nå og lurer på om han vil ta innbytte i CRXen + cash.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kjenner til denne? Kanskje jeg skal kjøpe den. Sender han melding nå og lurer på om han vil ta innbytte i CRXen + cash.

Sendte han melding med tilbud om innbytte (CRXen) + kontant fra meg. Han var sarkastisk på SMS "nei til til Civic". Han ba meg ringe han og vi begynte å snakke om bilen siden jeg sa at jeg har cash også. Han sier at en eldre person har eid den ganske lenge (vanskelig å tro med sånn type bil) og jeg spurte om rust og om bilen slipper inn fuktighet om vinteren. Det er rust i hjulbuene og ja, den slipper inn fuktighet i coupeen. 

 

Noen andre kan godt kjøpe bilen, jeg hadde satset på den om den ikke slapp fuktighet inn. Orker ikke å gå inn i eierskap med å feilsøke på sånt :P

 

Han virket sykt lei den bilen og frustrert av useriøse kjøpere (sånn er det å selge ungdoms-Honda, kjenner altfor godt til det!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte han melding med tilbud om innbytte (CRXen) + kontant fra meg. Han var sarkastisk på SMS "nei til til Civic". Han ba meg ringe han og vi begynte å snakke om bilen siden jeg sa at jeg har cash også. Han sier at en eldre person har eid den ganske lenge (vanskelig å tro med sånn type bil) og jeg spurte om rust og om bilen slipper inn fuktighet om vinteren. Det er rust i hjulbuene og ja, den slipper inn fuktighet i coupeen. 

 

Noen andre kan godt kjøpe bilen, jeg hadde satset på den om den ikke slapp fuktighet inn. Orker ikke å gå inn i eierskap med å feilsøke på sånt :P

 

Han virket sykt lei den bilen og frustrert av useriøse kjøpere (sånn er det å selge ungdoms-Honda, kjenner altfor godt til det!).

Vurderer å kvitte meg med "330i" en min nå noekult, bil for deg vettu :)Litt billigere en den forrige til og med :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har nok tatt den i innbytte MYE billigere enn 35lapper for å si det sånn (har handlet en del biler av han petersen..) men han er nå ærlig iallefall og sier ting slik det er... Men..slapp ikke din crx inn vann også?

Det stemmer. Gadd derfor ikke en bil til med samme issue, da de er avhengig av garasjeplass og det er dyrt i lengden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biler som slipper inn vann er ett helvete, vanskelig å finne eldre biler som ikke gjør det igrunnen. Sjekker stadig under mattene på E34en etter fukt, er heldigvis alltid tørt og bilen slipper ikke inn noe vann noe sted.

Hater å kjøre bil hvor det dugger på innsiden av vinduene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper ikke å sjekke under mattene på e34 etter fukt. Den har jo 20cm gulvteppe omtrent, så der må du nok opp med teppe for å sjekke.

Sier du det, takk for tips i såfall :) Har sett etter i hjulbrønnen bak også, ikke tegn til vann, her var det stadig vann på en E39 jeg hadde. Ikke dugger bilen innvendig heller så tror jeg er heldig, men skal nok lette litt på teppet bare for å være helt sikker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...