Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

"Selges til fordel for bil som kan brukes hele året"

Går det ikke ann å bruke en E92 med original M-sport høyde hele året? Hmmm.  :-s

Hallo. Det er eg som er Eiger av denne bilen som er til salgs

Går sikkert fin an og bruke bilen om vinteren med original m-sport og tomat kasse men som sagt under så er det rust eg er redd for og sjåføren då snø gjerne kan vere litt artig og det kan være fristende og logre litt med halen.

dei bruker også salt ganske aktivt her på Vestlandet og det er ikkje noe kjekt å spyle bilen under kver dag .

Er ikkje tectylbehandlet og er heller ingen rust då den har vert vinterlagret den tiden eg og forrige eier har hatt den.

Eg meiner og at det er nesten en for fin bil til å kjøre på glatta med.

Derfor har eg tatt til takke med å hatt vinterbiler dei 4 siste årene og eg har gått meg litt lei av å kjøpe vinterbil kvert år så derfor blir det kjøp av e60 med firehjulstrekk.

Håper det ikkje var et for teit svar. Då mangen sikker meiner at det er dumt å ikkje bruke bilen på vinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo. Det er eg som er Eiger av denne bilen som er til salgs

Går sikkert fin an og bruke bilen om vinteren med original m-sport og tomat kasse men som sagt under så er det rust eg er redd for og sjåføren då snø gjerne kan vere litt artig og det kan være fristende og logre litt med halen.

dei bruker også salt ganske aktivt her på Vestlandet og det er ikkje noe kjekt å spyle bilen under kver dag .

Er ikkje tectylbehandlet og er heller ingen rust då den har vert vinterlagret den tiden eg og forrige eier har hatt den.

Eg meiner og at det er nesten en for fin bil til å kjøre på glatta med.

Derfor har eg tatt til takke med å hatt vinterbiler dei 4 siste årene og eg har gått meg litt lei av å kjøpe vinterbil kvert år så derfor blir det kjøp av e60 med firehjulstrekk.

Håper det ikkje var et for teit svar. Då mangen sikker meiner at det er dumt å ikkje bruke bilen på vinteren.

 

Synes det ikke er "teit". Gjorde akkurat det samme med min E92 325d. Tenkte at det var bare dumt å bruke den på vinteren. Da ville den bare ballet på seg masse KM som jeg ikke kunne nyte, tenkte jeg. Eller "kjedelige KM", om du vil :)

Endret av E92 Popza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dette er forhandleren jeg tror det er, driver de med oppbygging av biler som har fått seg en smell. Om dette er gjort med M3en vet jeg ikke, men kan være verdt å sjekke opp i før kjøp.

 

Tittet på en Passat til mor der.

 

 

søkte opp firma på google og kom opp en tråd er på bimmers som var noen år gammel. Og der ble det nevnt det du sier. Firmaet ble også omtalt som useriøse og dårlig kundebehandling

 

 

Litt lenger bak i tråden detta. Men STYR UNNA. Jeg sitter med en bil som har vært hos forsikrings selskap to ganger uten at selger ga beskjed om dette.

 

 

 

Evig optimist eller er det noe jeg ikke vet om denne bilen ?

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=62513812&ov=m

Endret av pautomagi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...