Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Hinsides pris for en 520i.

Annonsen er jo skrevet som om det er et vanvittig sjeldent samlerobjekt som selges?

Samt at han taper stort dersom han selger for 60 000,-(!).

 

For all del så har ikke bilen rust, men 520i touring med 300 000km på telleren vil aldri bli noe som øker i pris.

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46398320

 

Personlig er jeg tilhenger av at selger skal kunne sette den prisen h*n ønsker og kjøpers jobb å sjekke markedet, slik at h*n ikke bli snytt.

Men, det finnes grenser. 

 

Her derimot er en E34 which is worth every penny!

 

http://www.buy24.no/bil/alle-biler/bmw-5-serie-4wd-525-entusiastbil-sjelden_959646/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda!

Men litt rust på bakluke og på en kanal, ville jeg aldri kalt opprustet, blir det samme som og si at man skal sende den på huggeren i mine ører.

 

Vil ihvertfall si det er mye potensiale her, bytte bakluken og kanalen så tipper jeg den ellers er rimelig bra.

Annonsen var jo derimot ikke av de bedre så vanskelig å si om det er andre vesentlige mangler ved bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda!

Men litt rust på bakluke og på en kanal, ville jeg aldri kalt opprustet, blir det samme som og si at man skal sende den på huggeren i mine ører.

 

Vil ihvertfall si det er mye potensiale her, bytte bakluken og kanalen så tipper jeg den ellers er rimelig bra.

Annonsen var jo derimot ikke av de bedre så vanskelig å si om det er andre vesentlige mangler ved bilen.

 

Du undervurderer nok kanalrusten litt tror jeg. Det er fort 20 lapper i "kosmetisk" fiks på den, pluss en eventuell hellakkering.

Men får du gjort mye selv, så er det nok ikke en gærn investering. Spørsmålet er bare hvordan den andre kanalen er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...