RS-Heggem Skrevet Mars 18, 2014 Share Skrevet Mars 18, 2014 Diesel hører ikke hjemme i en coupé, så her er mitt valg: BMW 6-serie 640i M-Sport BMW Performance! 2012. Privatvogna til Andreas det der. Himmelsk lyd av eksosen på den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mars 18, 2014 Share Skrevet Mars 18, 2014 Det stinker, trodde ikke det var noe stress å fjerne M6 merket. Men er det noen forskjell på Imola Red og Imola Red II eller det samme greia bare skrevet på 2 måter i annonsen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 18, 2014 Share Skrevet Mars 18, 2014 Samme farge skrevet forskjellig. Min bil er også Imola-rød 2. Imola-rød "1" leveres ikke lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 18, 2014 Share Skrevet Mars 18, 2014 Diesel hører ikke hjemme i en coupé, så her er mitt valg: BMW 6-serie 640i M-Sport BMW Performance! 2012. Jeg hadde foretrukket 640d. De bilene er laget for å kjøre langt i komfort, og da har jeg ikke lyst til å fylle bensin hver 300 km. (eller noe sånt)... Men jeg har problemer med å "akseptere" 3-serie coupe med dieselmotor da, rart det der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 18, 2014 Share Skrevet Mars 18, 2014 Jeg er ikke uenig i det, men i praksis stopper man oftere enn det tanken tilsier, selv på langtur gjennom Tyskland. Og i den virkelige verden er det ikke så ofte man raser gjennom der en gang i uken. Ei heller er forskjellen så veldig stor, 640i er oppgitt til 0,77 og 640d er oppgitt til 0,55. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mars 18, 2014 Share Skrevet Mars 18, 2014 Men sitter med en følelse at diesel bruker mindre når man drar på litt i forhold til en bensin, spesielt med litt større motorer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 18, 2014 Share Skrevet Mars 18, 2014 Vil tro at 640i bruker signifikant mer drivstoff per mil når man begynner å gønne på... Men til hverdagsbruk hadde dieselkakling blitt så utrolig feil i slik grom bil, det skal jeg si meg enig i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 18, 2014 Share Skrevet Mars 18, 2014 Men sitter med en følelse at diesel bruker mindre når man drar på litt i forhold til en bensin, spesielt med litt større motorer? Det stemmer nok, men lyden man får fra bensinbilen kontra dieselbilen når man drar på veier opp for dette. Kjennern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mars 18, 2014 Share Skrevet Mars 18, 2014 Folk som kjøper en sånn bil tenker vell kanskje ikke så veldig på drivstoff forbruket heller? Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Mars 18, 2014 Share Skrevet Mars 18, 2014 http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=47298403 Luksusbil selges, eier har ikke lenger råd til denne luksusen og har desverre ikke muligheten til å gi den en liten vask.. Herregud vil man selge bil kan man vel ''koste'' på seg en vask til 200kr hos noen som vasker både innvendig og utvendig for en liten penge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 18, 2014 Share Skrevet Mars 18, 2014 billig sjuer...vinterbil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Mars 18, 2014 Share Skrevet Mars 18, 2014 billig sjuer...vinterbil? Så egentlig såpass herja ut at den kunne gått som det. Lite utstyrt var den og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 18, 2014 Share Skrevet Mars 18, 2014 njaaah...den var vel like ok utstyrt som de fleste andre? Kjexx reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Mars 19, 2014 Share Skrevet Mars 19, 2014 Ok var det men ikke noe mer enn de fleste og det er litt sjuer, syns de skal ha mye utstyr. Hadde det vært treer hadde det holdt med cdspiller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 19, 2014 Share Skrevet Mars 19, 2014 sant nok..men denne hadde jo stor skjerm, tlf, soltak, skinn ac etc... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå