Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det stinker, trodde ikke det var noe stress å fjerne M6 merket. Men er det noen forskjell på Imola Red og Imola Red II eller det samme greia bare skrevet på 2 måter i annonsen?

Skrevet

Samme farge skrevet forskjellig. Min bil er også Imola-rød 2. Imola-rød "1" leveres ikke lengre.

Skrevet

Jeg er ikke uenig i det, men i praksis stopper man oftere enn det tanken tilsier, selv på langtur gjennom Tyskland. Og i den virkelige verden er det ikke så ofte man raser gjennom der en gang i uken. :)

Ei heller er forskjellen så veldig stor, 640i er oppgitt til 0,77 og 640d er oppgitt til 0,55. :)

Skrevet

Men sitter med en følelse at diesel bruker mindre når man drar på litt i forhold til en bensin, spesielt med litt større motorer?

Skrevet

Vil tro at 640i bruker signifikant mer drivstoff per mil når man begynner å gønne på... Men til hverdagsbruk hadde dieselkakling blitt så utrolig feil i slik grom bil, det skal jeg si meg enig i :P

Skrevet

Men sitter med en følelse at diesel bruker mindre når man drar på litt i forhold til en bensin, spesielt med litt større motorer?

Det stemmer nok, men lyden man får fra bensinbilen kontra dieselbilen når man drar på veier opp for dette. :)

Skrevet

Folk som kjøper en sånn bil tenker vell kanskje ikke så veldig på drivstoff forbruket heller?

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...