Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Så ingen som jeg husker. De laget kun 5 dørs. De andre slutta de med da golf 2 kom. Bare 5 dørs de fortsatte med.

De golfene var over alt der nede. Og de var strøkene.

En til jeg tok bilde av. Med 08/09 baklykter. Jeg trodde det var noe styling greier først. Men var orginalt.

post-49693-0-88672200-1403514132_thumb.j

Edit:

Intreøret er tøft på de da. Her er 09 mod.

post-49693-0-91909400-1403514410_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overraskende at en overhaling av motor og gir, samt noen undestells deler koster 250k.

Overraskende dyrt med Golf 1 selv om det er en av verdens mest produserte biler.

Ja det stusset jeg også på, hvordan kan han ha kosta på den en kvart million ? Koster ikke så mye å restaurere en liten Golf 1 ass...

 

Og han avslører seg litt i teksten mener jeg.

 

Skriver at han har hatt den i 1 år og er nylig ferdig med restaurering. De fleste (ikke alle) bruker bilen en god stund etter at de nylig har brukt en "en kvart million" på å restaurere en "drømmebil" for seg.

 

Lukter ugler i mosen fra han selgeren ass...

 

En kvart million for den der, da lever man i drømmeland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=49157002&editAd=true

 

"BMW 525 IA 2003 mod. gått ca 170.000

Blei importert i 2008 frå tyskland, hadde då gått 50.000 km."

 

Tydeligvis en 523IA 1996 modell, importert i 2007 (ikke 08) og noe er veldig rart med det understellsnummeret der.

 

Det er nok foretatt et karosseribytte på denne. Den importerte bilen (525 fra 03?) har sannsynligvis erstattet en kondemnert 523 fra 96.

Gammelt chassinummer blir da streket over, og nytt chassinummer som inkluderer årstallet det ble gjort (her: 2007) blir skrevet inn over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Kan godt hende jeg har gått glipp av denne her, men legger den ut uansett :)

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=49314682&searchclickthrough=true

 

Skal vi vedde om han får den prisen eller?  :grin:

 

Til sammenligning, så får man denne til samme prisen..

 

http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=49581919

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen til BmwChris her på forumet :) Hadde nok vært lettere å få solgt om den var registrert, er jo en spesiell bil men ikke så spesiell at det noe folk kun vil ha stående til stas. I følge Toll.no så kommer avgiften på 123 000 kr og altså da en total pris på 198 000 kr og det tror jeg er litt for sterkt for en 12 år gammel 5 serie med mildt sagt en spesiell (men kul) farge :) Vi nærmer oss liksom E39 M5 for den prisen der ;)

Ettersom alternativ ikke går an å regne ut så er jeg nysgjerrig på hva den ville kommet på da, om det er mye å hente inn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, her var det mye å gripe tak i Fredrik, en slik bil tas naturligvis på alternativ beregning og da vil prisen bli en helt annen.

Så regnestykket ditt bidrar til å skremme vekk potensielle kjøpere og er således dårlig reklame for bilen.

Vil tro engangsavgiften ikke blir mer enn 20-30.000 på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, her var det mye å gripe tak i Fredrik, en slik bil tas naturligvis på alternativ beregning og da vil prisen bli en helt annen.

Så regnestykket ditt bidrar til å skremme vekk potensielle kjøpere og er således dårlig reklame for bilen.

Vil tro engangsavgiften ikke blir mer enn 20-30.000 på den.

Jeg som har bilen og riktig at mange blir litt skremt av en uregistrert bil.

Er bare visning og betaling av engangsavgiften for å få skilter på den så ingen stor sak.

Alternativ vil definitivt lønne seg på bilen, regner med ca 40-50.000 i avgift med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   3 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...