Alemjøl Skrevet Juni 8, 2013 Share Skrevet Juni 8, 2013 En facelift 520i har jo 170hk, hva annet er som er forskjellen på disse bilene, 2,2l osv? vet at jeg ikke for chippet en 520i noe særleg, men kan jo chippe den til 165hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 9, 2013 Share Skrevet Juni 9, 2013 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=41995053Noen som kjenner til denne? Virker som mye moro for pengene... " ABS og antispinn er permanent deaktivert for å øke sportsligheten og senke vedlikeholdsutgiftene" Ja, hvis man da smeller med denne så er også forsikringsutbetalingen permanent deaktivert når de finner ut at bilens sikkerhetsutstyr er tuklet med Kjører man noen ihjel så er man i deep shit for å si det sånn Nå virker jeg sikkert veldig negativ og grinete men dette synes jeg var idiotisk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Juni 9, 2013 Share Skrevet Juni 9, 2013 Så man har ikke lov til å skru av antispinn i sin egen bil? Forsikringselskapet har jo ingenting med det å gjøre. Hvis du derimot ikke har godkjent bilen som M3, da kan vi snakke forsikrings problemer, men det er da vitterlig ikke ulovlig å kjøre uten antispinn og abs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet Juni 9, 2013 Share Skrevet Juni 9, 2013 Abs-feil gir 2er på eukontroll... sent by me, with Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Juni 9, 2013 Share Skrevet Juni 9, 2013 Det er jeg klar over, men du får ikke problemer med forsikringen om ABS streiker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 9, 2013 Share Skrevet Juni 9, 2013 Så man har ikke lov til å skru av antispinn i sin egen bil? Forsikringselskapet har jo ingenting med det å gjøre.Hvis du derimot ikke har godkjent bilen som M3, da kan vi snakke forsikrings problemer, men det er da vitterlig ikke ulovlig å kjøre uten antispinn og abs. Du har lov å skru den av, men smeller du mens den er av så har du ett forklaringsproblem. Er en grunn til at det spør om bilen har antispinn/stabilitetskontroll når du skal forsikre den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Juni 10, 2013 Share Skrevet Juni 10, 2013 Har aldri blitt spurt om abs eller antispinn hos forsikring jeg.. Men kjører du sånn at abs eller antispinn slår seg inn så har du jo et forklaringsproblem ifølge veitrafikkloven, skal vi være pirkete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Juni 10, 2013 Share Skrevet Juni 10, 2013 Såklart får du trøbbel om kobler ut sikkerhetssystemer permanent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 10, 2013 Share Skrevet Juni 10, 2013 Har aldri blitt spurt om abs eller antispinn hos forsikring jeg..Men kjører du sånn at abs eller antispinn slår seg inn så har du jo et forklaringsproblem ifølge veitrafikkloven, skal vi være pirkete Har man et forklaringsproblem på vinteren også? Kjører man villmann hvis dette slår inn på vinteren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Juni 10, 2013 Share Skrevet Juni 10, 2013 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=42113924 Sorry men hva faen er greia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 10, 2013 Share Skrevet Juni 10, 2013 Syns den så ut som hvilken som helst kjøreskolebil jeg. (Gikk veldig mange med ACS-styling) Men hva fanken skjer med bakfanger/eksos? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Juni 10, 2013 Share Skrevet Juni 10, 2013 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=42113924Sorry men hva faen er greia Min mening: Rent hærverk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Juni 10, 2013 Share Skrevet Juni 10, 2013 Har fått pokal på ett treff hvertfall da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 10, 2013 Share Skrevet Juni 10, 2013 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=42113924Sorry men hva faen er greia Fysj, kvalmeste E90 jeg har sett på lenge Også så jævlig stygt det var med en uoriginale spillern, skjønner ikke at folk kan synes dette er pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Juni 10, 2013 Share Skrevet Juni 10, 2013 "Råkul bil som snur mange hoder" Ja det tror jeg på , men ikke av annet enn "wtf" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå