Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=41995053

Noen som kjenner til denne? Virker som mye moro for pengene...

" ABS og antispinn er permanent deaktivert for å øke sportsligheten og senke vedlikeholdsutgiftene"

Ja, hvis man da smeller med denne så er også forsikringsutbetalingen permanent deaktivert når de finner ut at bilens sikkerhetsutstyr er tuklet med #-o Kjører man noen ihjel så er man i deep shit for å si det sånn :roll:

Nå virker jeg sikkert veldig negativ og grinete men dette synes jeg var idiotisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så man har ikke lov til å skru av antispinn i sin egen bil? Forsikringselskapet har jo ingenting med det å gjøre.

Hvis du derimot ikke har godkjent bilen som M3, da kan vi snakke forsikrings problemer, men det er da vitterlig ikke ulovlig å kjøre uten antispinn og abs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så man har ikke lov til å skru av antispinn i sin egen bil? Forsikringselskapet har jo ingenting med det å gjøre.

Hvis du derimot ikke har godkjent bilen som M3, da kan vi snakke forsikrings problemer, men det er da vitterlig ikke ulovlig å kjøre uten antispinn og abs.

Du har lov å skru den av, men smeller du mens den er av så har du ett forklaringsproblem. Er en grunn til at det spør om bilen har antispinn/stabilitetskontroll når du skal forsikre den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri blitt spurt om abs eller antispinn hos forsikring jeg..

Men kjører du sånn at abs eller antispinn slår seg inn så har du jo et forklaringsproblem ifølge veitrafikkloven, skal vi være pirkete ;-)

Har man et forklaringsproblem på vinteren også?

Kjører man villmann hvis dette slår inn på vinteren? :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...