Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=43920835

har sett den der på finn før til 750k, jeg spør er den virkelig verdt like mye som en 2007 mod m3? ganske drøyt pris for den der, selv om den er CSL versjonen.

CSL'er er verdt så mye... men den der var kanskje små stiv pga 91.000 på tellern...

Var en som nylig kjøpte en CSL for 850.000-900.000 den hadde gått 15.000 ca - han har kjørt på den 4-5tusen allerede siden kjøp + VAR PÅ BANE MED DEN @ Våler ! BALLS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=43920835

har sett den der på finn før til 750k, jeg spør er den virkelig verdt like mye som en 2007 mod m3? ganske drøyt pris for den der, selv om den er CSL versjonen.

CSL'er er verdt så mye... men den der var kanskje små stiv pga 91.000 på tellern...

Var en som nylig kjøpte en CSL for 850.000-900.000 den hadde gått 15.000 ca - han har kjørt på den 4-5tusen allerede siden kjøp + VAR PÅ BANE MED DEN @ Våler ! BALLS!

:lol: skal jo brukes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Balls? Det er jo der bilen hører til!

Godt poeng :applause: Skjønner ikke folk som kjøper seg "sports" biler og tar dem ut kun på søndager, har ikke du råd å kjøre bilen ordentlig la den være. Mange tror de kjøper seg status med slike biler, kan godt stemme dette, men jeg har personlig ikke respekt for noe sånt tull. Bil er bil, uansett hvordan du vrir på det, en med m-emblemet bør få lov til å spinne på hjulene og ikke bare støve ned i garasjen. Var ikke det tanken bak disse bilene?

Sorry for emotions :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niva er kult. Snakket med en fyr som kjørte aktivt offroad med Wrangler. Han mente Niva var en av det beste offroad bilen noen gang.

Kompis hadde før. Regn med småproblemer hele tiden på de billigste typene... Jeg fikk sitte på opp en bratt bakke, så rett mot himmelen! Jeg satt og bare ba om at bilen ikke skulle velte bakover :P

Også føltes den uforutsigbar på snø, sikkert noe galt med akkurat det eksemplaret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...