Mattae Skrevet Oktober 1, 2013 Share Skrevet Oktober 1, 2013 Så på den tidligere i dag jeg og, så vannvittig flott ut, men småstiv pris da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Oktober 1, 2013 Share Skrevet Oktober 1, 2013 Prisen var ganske stiv ja, men bilen så ihvertfall sinnsykt flott ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Milfhuntern Skrevet Oktober 1, 2013 Share Skrevet Oktober 1, 2013 Felgene derimot... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 1, 2013 Share Skrevet Oktober 1, 2013 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44332897 e46 325i Fikk lyst å bytte bil nå! Flott bil, men det jeg ikke skjønner er den fasinasjonen for Carbon BMW emblem. Særlig over hele bilen, ser bare jalla ut synes jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 Et virkelig kupp her, sett in en 3.5 så har man en konge bil!!! http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44339990 sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 Jeg er faktisk i kontakt med selger.. Vurderer sterkt å hente den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 Et virkelig kupp her, sett in en 3.5 så har man en konge bil!!! http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44339990 sent from my microwave using tapatalk Det er jo sykt billig ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 Helt sykt billig.. Mangler eu dog, skal å se på den idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 Har den E34n noe jeg ikke ser? 10 000 for en skæbb, bulkete, rusten og ikke eu-godkjent E34 med skinninteriør, er det billig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 Har den E34n noe jeg ikke ser? 10 000 for en skæbb, bulkete, rusten og ikke eu-godkjent E34 med skinninteriør, er det billig? Ser på mobilen så ser ikke slike detaljer men ser iallafall nogenlunde ok på mobilen sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 Har den E34n noe jeg ikke ser? 10 000 for en skæbb, bulkete, rusten og ikke eu-godkjent E34 med skinninteriør, er det billig? Overskriften starter med 530, vet ikke om du ikke så det ............... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 Overskriften starter med 530, vet ikke om du ikke så det ............... Jo? Er det så spesielt? Hvem vil ha 530 sekser, når 525i M50 har mer effekt og langt lavere forbruk? Hadde det vært 530 V8, hadde saken selvfølgelig stilt seg litt annerledes. Men 530i med M30B30 er ikke akkurat stjernen i modellutvalget til E34. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 Jo? Er det så spesielt? Hvem vil ha 530 sekser, når 525i M50 har mer effekt og langt lavere forbruk? Hadde det vært 530 V8, hadde saken selvfølgelig stilt seg litt annerledes. Men 530i med M30B30 er ikke akkurat stjernen i modellutvalget til E34. Vet jo det at det er ikke noe " stjerne " du skal fram til... Holder sikkert mer enn nok å få kjørt fra seg litt og spint litt når vinteren kommer som jeg regner med den skal brukes til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 530 med sekser er en sjelden bil som kommer til å holde seg bra i pris om noen år når den er veteran Absolutt en fin investering SigurdE36 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 Den E34en var jo en liten perle da, tross alt. Helt original uten juggel, masse ekstrautstyr og herlig interiør. Prisen var grei nok, det viktigste er at den reddes fra høggern. Denne blir lett å selge i årene framover i forhold til en ribbet 520, som ikke har særlig verdiøkning å hente uansett alder og stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå