Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Da er vi mer enige likevel :) Jeg mener ikke at 530I kommer til å bli noen fremtidig prisbombe men en bil som mange entusiaster synes det kan være artig å ha pga sitt lave produskjonsantall, derfor kan prisen holde seg litt mer stabil og mer i rettning av 535I. Denne bilen som var annonsert over her så ikke noe bra ut men jeg så absolutt ett potensiale for at der kunne blitt en fin bil med litt innsats :) Artig at du nevner 518G, en enda mer sjelden modell som mange ikke vet om, ble kun produsert i siste halvdel av 1995 og kun som Touring. I bunn og grunn en helt vanlig 518 men man hadde en bryter i dashbordet man kunne velge mellom bensin eller LPG gass, ja litt som på store amerikaner SUVer i dag bare at dette var fabrikkmontert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44048788

Vær OBS på denne her om ikke selger nevner at den har vært totaltvraka.

Kjenner til selger og det overrasker meg at han ikke opplyser om dette. Han driver som biloppkjøper og eier en av Arendals største trafikkskoler, men som alle andre som driver mer salg så er han jo en luring. Kunne godt spandert på seg litt mer annonse info på en såpass spesiell bil, men strøken som bare det er den. Har sett den selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om bilen er bra, hvilken betydning har egentlig dette? forstår ikke hvorfor folk reagerer så voldsomt på slikt..? 

(såklart forstår jeg jo at folk ønsker å vite dette i hht. opplysningsplikten)

 

Om det har vært byttet en fanger og en skjerm er vel relativt uvesentlig, men om det har vært total vrak som Dirty sier så vil jeg mene det har noe å si. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å spore av for mye, men dette "tabuet" rundt tidligere skadete biler er i hovedsak en psykologisk faktor?

Og hva er egentlig definisjonen av "totalvrak" som det nevnes her oppe?

  

Det er vel noe med at at man vet aldri hvem eller hvordan bilen er satt samen igjen, eventuelle hvor totalvrak den var. Kjipt å kjøre rundt i en bil som kanskje er rammeskeiv, har vært under vann eller har vært utsatt for brann.

Rett og slett nydelig bil :D Men den ekstra treimitiasjonen, fargen på setene (selv om det er originalt Individual) og det modifiserte anlegget ødelegger litt for originalpolizei Fredrik. Men ellers en helt fantastisk bil, ryddig eier historikk :) Blir veldig nysgjerrig på hva eiern har bytta den inn i ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel noe med at at man vet aldri hvem eller hvordan bilen er satt samen igjen, eventuelle hvor totalvrak den var. Kjipt å kjøre rundt i en bil som kanskje er rammeskeiv, har vært under vann eller har vært utsatt for brann.

Rett og slett nydelig bil :D Men den ekstra treimitiasjonen, fargen på setene (selv om det er originalt Individual) og det modifiserte anlegget ødelegger litt for originalpolizei Fredrik. Men ellers en helt fantastisk bil, ryddig eier historikk :) Blir veldig nysgjerrig på hva eiern har bytta den inn i ;)

Hehe, hadde vært digg med spell nytt skinn i 540i'n

sent from my microwave using tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...