Gå til innhold

Enes Sin 02 Mod E46 320CI - Coupe Msport. 2,2 L / SOLGT!


 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg tok en siste kjöretur med bilen för jeg reiste til Tyskland og fikk plutselig en ulyd mens jeg akkselerte.. Jeg er ganske usikker paa hva dette er og kan vere?

Jeg akselerte helt vanlig fra 20-60-70 km i timen og plutselig fikk jeg masse ulyder fra baken paa bilen..? Jeg syntes det komm litt ifra höyre side bak men er ganske usikker. Det hörtes ut som om hele eksos annlegget datt av og subbet ned i bakken. Jeg stoppet opp bilen helt og kjörte inn paa en parkeringsplass og prövde og se etter hva det var.

Jeg saa ikke en eneste feil? Eksosen er festet helt bra som vanlig. Drivakslene er hele. Bremsene fungerer som det skal. Girkassen er i orden. Alle girene fungerer utmerket. Motor gaar jevnt og fint uten noe form for ulyder.

Jeg satte bilen i revers og kjörte litt saa kom det en heftig höy lyd saa ble den plutselig borte. Og bilen var helt bra og kjöre og uten ulyder som för.

Jeg kjörte 2 kilometer og det samme skjedde igjen. Jeg hadde rundt 6 km igjen hjem og dette skjedde totalt 4 ganger tilsammen. Alltid i ca samme hastighet ( rundt 60km/t..

Har dere noe tips eller forslag til hva dette kan vere? Kan det vere diffen? Noe i bakstillinga? Mellomaksel eller noe lignende?

Jeg trenger bilen og er veldig avhengig av den naa som jeg bare har en bil..

Tusen takk for svar paa forhaand! Haaper paa gode svar og spörsmaal fra dere! :)

Beklager har Tysk tastatur saa faar ikke alle bokstavene som jeg vill ha..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si bilen din har blitt lekker, med de vinterfelgene ble den original og fin. meget godkjent vinterlook  :grin: 
Du får si ifra når du er hjemme igjen så kan jeg ¨prøve¨ å hjelpe deg litt med den lyden hvis du ikke finner ut av det. Så lenge motor og girkasse er i orden så er det ikke helt krise  :grin:   
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si bilen din har blitt lekker, med de vinterfelgene ble den original og fin. meget godkjent vinterlook :grin:

Du får si ifra når du er hjemme igjen så kan jeg ¨prøve¨ å hjelpe deg litt med den lyden hvis du ikke finner ut av det. Så lenge motor og girkasse er i orden så er det ikke helt krise :grin:

Tusen takk Sondre. Ja er tilbake 3. Januar så får se litt på hva det er, takk for det. :-) hyggelig og høre at jeg har noen som er hjelpsomme i området. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Får ikke sendt deg mld, så poster bare kjapt her.

Kompisen min skulle ikke ha Eksosen, så da skal den selges :)

Send meg gjerne en mld, så tar vi det der.

Hei. Jeg får heller ikke sendt deg en melding.. Har du en facebook profil vi kan prate ifra? eventuelt så kan du legge meg til. www.facebook.com/yakicienes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...