Gå til innhold

Julian's E38 740ia

Julianv
 Share

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...

Skjer skremmende lite her for tiden..

Har nylig kjøpt hus så bil har blitt litt vekkprioritert :(

Kosmetisk rust blir tatt neste måned forhåpentligvis.

Felg er på reperasjon, men ting går tregt hos Felgservice siden de har ca 6 mnd ventetid :lol:

Håper på neste uke og da blir forhåpentligvis dekk og spacere bestilt og.

Noen som vet hvor man kan få tak i billige spacere? Finner ingen steder jeg kan få til under 2500kr for 4 stk :lol:

Trenger 25mm foran og 10/15mm bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan klare meg meg 20mm, men det blir litt i grenseland tror jeg. Bør ha ET20 og felgene er ET45 foran. Usikker på om ET25 går på uten å ta i på innsiden :(

Bak tror jeg 10mm er perfekt, felgene er ET30 bak så ender på 20.

Endret av Julian
Lenke til kommentar
Del på andre sider

spacere er noe jeg ville kjøpt i annerkjent merke.    opplevde at en skrudd 20mm sprakk ved montering en gang.  det er 

har nå skrudde h&r 25mm (god kvalitet)  og supersport med lengre bolter. 

en annen ting er at de kan irre fast veldig lett så de blir vrien å få av igjen,  lønner seg nok med litt kobberpasta bakpå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt ebay og supersport spacere..Samtlige har vært 10mm pr spacer, der senterringene har knekt tvers over. Sist hadde jeg H&R (10mm) og de har vært klasket av/på en haug med ganger, forskjellige felger osv, og holdt seg hel og fin de to årene de ble brukt :) Dyre, men synes det var verdt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Sort komfort-skinn eller grått sport/komfort-skinn?  :-s

Klarer ikke bestemme meg helt.. Sort er jo pent, men føler grått i sort bil kanskje blir litt mer kontrast og dermed penere.

Ellers kan jeg nevne at Svendsen eksos er kontaktet, så får vi håpe det blir litt mer lyd i cruiser'n.. ;)

billede.asp?map=2&billede=1104002_2_stor

billede.asp?map=2&billede=1099749_2_stor

Endret av Julian
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig enig. Lurer på om jeg kan stjele noe sorte deler fra gamle stoffsetene. Som deksler nede på stol, bakpå og dørtrekk.

Tenker å få lagt opp varme i bakseter også siden disse stolene har det.

Da blir det grått, tenker jeg bestiller i morgen tidlig :)

Koed har faktisk ikke så gale priser på interiør. Billigere enn de fleste selger her på forumet og ikke minst billigere en eBay.

Forresten så er felgen enda ikke ferdig rettet. Han har jaggu mye å gjøre på han Roger hos Felgservice.. :lol:

Ellers skal jeg få hjelp til å fjerne det lille som er av overflaterust på bilen, få et par nye lister osv.

Så snart blir det vel bil her og! Jeg føler ofte jeg kjører rundt i et vrak...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...