Nytern Skrevet Oktober 24, 2014 Share Skrevet Oktober 24, 2014 Kjør på med svart dash ja, jeg rocker beige/svart looken i E46'en og synes det er veldig elegant. Jeg bare visste at du kom til å ta helt av mht modifiseringer og pleie med denne bilen og, du klarer ikke å la være! Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Oktober 24, 2014 Share Skrevet Oktober 24, 2014 wow !! For en forvandling! Følger med videre Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2014 demonterte på en e46 for litt siden, hvis jeg ikke husker feil så er det vel bare 4 skruer se bort ifra diverse deler du må ta av Får ta en titt på mandag, når jeg er og ser på delebilen Kjør på med svart dash ja, jeg rocker beige/svart looken i E46'en og synes det er veldig elegant. Jeg bare visste at du kom til å ta helt av mht modifiseringer og pleie med denne bilen og, du klarer ikke å la være! Hmm.. dere rotter dere sammen mot meg nå, blir nødt til å ta en nærmere titt på arbeidsomfanget rundt det prosjektet:pJeg har vel ikke tatt helt av med denne, er jo bare barnematen dette ifht hva jeg har gjort før gleder meg allerede til å gå litt amokk på mitt neste bilprosjekt, men det får bli en annen tråd en annen gang wow !! For en forvandling! Følger med videre Takk for det du! Litt (mye) TLC gjør susen det Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Oktober 25, 2014 Share Skrevet Oktober 25, 2014 Lakk dashen med vinyl lakk hvis du ikke gidder å ta jobben med å skifte over. Jeg gjorde det en gang med en MB som hadde blå dash. Resultatet blei bra, men jeg vet ikke hvor lenge det holdt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Oktober 25, 2014 Share Skrevet Oktober 25, 2014 Ble mye bedre når du fikk renska opp Tok det lang tid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 25, 2014 Share Skrevet Oktober 25, 2014 Ser ut som at denne har havna i riktige hender. Kjør på med sort øvre del av interiør Litt overrasket over resultatet av tepperensen uten bruk av våtsuger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2014 Lakk dashen med vinyl lakk hvis du ikke gidder å ta jobben med å skifte over. Jeg gjorde det en gang med en MB som hadde blå dash. Resultatet blei bra, men jeg vet ikke hvor lenge det holdt. Om det blir beige/black så blir det å bytte delene iallefall, å lakke opp med vinyllakk står jeg over gitt Ble mye bedre når du fikk renska opp Tok det lang tid?Tok ikke altfor lange tiden, brukte vel 3 timer på det jeg gjorde i går, og da var det skinnrens/oppfarging som tok lengst tid. Ser ut som at denne har havna i riktige hender. Kjør på med sort øvre del av interiør Litt overrasket over resultatet av tepperensen uten bruk av våtsuger! Den har nok fått et betydlig bedre liv nå, enn tidligere ja vel fortjent spør du meg, da det er en veldig god bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 22, 2014 Forfatter Share Skrevet November 22, 2014 Lite bilde fra lett shine i dag, velfortjent sådan da den har hatt noen skitne dager den siste tiden.. Bilen blir ikke brukt til stort annet enn til og fra jobb, småærener osv, ren bruksbil med andre ord Står fortsatt på sommerhjul også, helt til siste mulighet adne95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2014 Da er bilen solgt Blir nok å klare meg uten bil en stund fremover, men det bør jo gå bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 4, 2014 Share Skrevet Desember 4, 2014 Gratulerer/kondolerer Så du blir bil løs framover en stund nå? Noe ny bil i tankene? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2014 Takktakk [emoji14] Ja det som er planen så blir bussing rundt i Oslo den neste tiden, har vel noen ideer om bil, men er noen mnd frem i tid enda.. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Desember 4, 2014 Share Skrevet Desember 4, 2014 Tolket nesten dette som at du har blitt hr. Lapplaus Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2014 Haha [emoji14] neida, er ikke så galen heldigvis men synes jeg har pratet så lenge om å kjøpe leilighet, så går all-in nå, selv om det koster både skjorta og sokkene å kjøpe leilighet i Oslo [emoji14] Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå