Gå til innhold

Tzunami's e39 528iat *Solgt denne også*

Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

demonterte på en e46 for litt siden, hvis jeg ikke husker feil så er det vel bare 4 skruer se bort ifra diverse deler du må ta av :P

Får ta en titt på mandag, når jeg er og ser på delebilen :)

Kjør på med svart dash ja, jeg rocker beige/svart looken i E46'en og synes det er veldig elegant. Jeg bare visste at du kom til å ta helt av mht modifiseringer og pleie med denne bilen og, du klarer ikke å la være! :D

Hmm.. dere rotter dere sammen mot meg nå, blir nødt til å ta en nærmere titt på arbeidsomfanget rundt det prosjektet:p

Jeg har vel ikke tatt helt av med denne, er jo bare barnematen dette ifht hva jeg har gjort før :P gleder meg allerede til å gå litt amokk på mitt neste bilprosjekt, men det får bli en annen tråd en annen gang :P

wow !! For en forvandling! Følger med videre :)

Takk for det du! Litt (mye) TLC gjør susen det ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakk dashen med vinyl lakk hvis du ikke gidder å ta jobben med å skifte over.

Jeg gjorde det en gang med en MB som hadde blå dash.  Resultatet blei bra, men jeg vet ikke hvor lenge det holdt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakk dashen med vinyl lakk hvis du ikke gidder å ta jobben med å skifte over.

Jeg gjorde det en gang med en MB som hadde blå dash. Resultatet blei bra, men jeg vet ikke hvor lenge det holdt. :)

Om det blir beige/black så blir det å bytte delene iallefall, å lakke opp med vinyllakk står jeg over gitt :)

Ble mye bedre når du fikk renska opp ;) Tok det lang tid?

Tok ikke altfor lange tiden, brukte vel 3 timer på det jeg gjorde i går, og da var det skinnrens/oppfarging som tok lengst tid.

Ser ut som at denne har havna i riktige hender. Kjør på med sort øvre del av interiør :)

Litt overrasket over resultatet av tepperensen uten bruk av våtsuger!

Den har nok fått et betydlig bedre liv nå, enn tidligere ja :) vel fortjent spør du meg, da det er en veldig god bil :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Lite bilde fra lett shine i dag, velfortjent sådan da den har hatt noen skitne dager den siste tiden.. :P 

Bilen blir ikke brukt til stort annet enn til og fra jobb, småærener osv, ren bruksbil med andre ord :)

Står fortsatt på sommerhjul også, helt til siste mulighet :P 

Snapchat--6671098322083310778.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...