Gå til innhold

Stian's F30 sakhir orange *Performance eller ZHP?*


sv90
 Share

Anbefalte innlegg

Var ikke mye trist vintermodus det der da :D

Hehehehe takk for det :) men kjenner at det å gå fra 20" til 18" var ikke det kjekkeste :P

Nå håper jeg bare at alt av plast overlever vinteren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen der ute som kan photoshope litt for meg som er flink? Men det må holdes på down low da det er felger som skal shoppes inn og ikke avsløres enda :)

Uten om dette måtte jeg handle vinter utstyr til bilen i dag :) ble originale takbøyler som jeg lakket i bilens farge på jobben :) lakket også noe annet om noen av dere kan se ut fra bilde hva som mangler :) kommer ferdig bilder i morgen :)

post-48361-0-03201900-1446497954_thumb.j

post-48361-0-50217900-1446497976_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi se da var det en liten update på hendelser :)

De er høy ja men thule ligger mot tak og gnager + sinnsykt dårlig feste mot tak så derfor ble det egen versjon av oem

Ble bra med tanke på at det er vinter look :) mangler bare fairingen :)

Ble ikke fornøyd med kulen, vet ikke om det hadde blitt bedre om de røde listene i bilen var lik? lurer på og bytte den ut i performance kule :)

post-48361-0-22011700-1446570954_thumb.j

post-48361-0-68570500-1446570967_thumb.j

post-48361-0-03896300-1446570989_thumb.j

Endret av sv90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ble det høyt ja, skull fått deg slike som mine, wingbar edge. Sitter lavere og bråker mindre under kjøring uten boks :) men kul ide med fargen, er bare høyden som blir ekstra synlig nå da [emoji14]

Girkula passet ikke med di røde listene, men om du lakker dem så kunne det da gått :)

Lakk listene heller sorte og få deg ZHP kula! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ble det høyt ja, skull fått deg slike som mine, wingbar edge. Sitter lavere og bråker mindre under kjøring uten boks :) men kul ide med fargen, er bare høyden som blir ekstra synlig nå da [emoji14]

Girkula passet ikke med di røde listene, men om du lakker dem så kunne det da gått :)

Lakk listene heller sorte og få deg ZHP kula! :D

Kjøpte inn thule sine og pakke de opp men var for omfattende med feste metoden som er på de, liker og kunne pille det raskt av om jeg vil + at det var en gummi hette rundt som ligger nedpå taket som jeg ikke likte heller så ofret høyden for oem feste metode :)

Stemmer for ZHP selv, den er nydelig :)

 

7933850398_f6987ed217_c.jpg

Har vurdert denne selv men har sjekke litt med pris på skinn og kule og det ender på nesten samme pris som BMW performance. Synd det er vanskelig og finne brukte deler til disse enda :(
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...