Nyheim Skrevet Juli 24, 2015 Share Skrevet Juli 24, 2015 Fantastisk sv90!Bare helt nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Juli 24, 2015 Share Skrevet Juli 24, 2015 Luft på denne blir bare HEEEEILT SJUUUKT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Juli 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2015 Hehe. Takk for skryt. Nåja jeg er bare en glad amatør som såvidt har begynt med dette. Det finnes andre i området som er i en helt annen liga. joda men det er noe spessielt når man har en lidenskap for merket også du er best Fantastisk sv90! Bare helt nydelig takk for det Luft på denne blir bare HEEEEILT SJUUUKT ja tror det så vi får se hva vinteren bringer er midt oppi andre prosjekter nå samtidig som jeg leiter etter hus så er mye og bruke penger på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 2, 2015 Share Skrevet August 2, 2015 Har du planer om en bergenstur snart? Kunne tenkt meg å se denne fargen i virkeligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet August 3, 2015 Forfatter Share Skrevet August 3, 2015 Har du planer om en bergenstur snart? Kunne tenkt meg å se denne fargen i virkeligheten. Hoy jeg har flyttet til bergen igjen nå så den ruller i distriktet for dem som vil se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet August 4, 2015 Share Skrevet August 4, 2015 Bor du i Laksevåg bydel, du? Spottet deg nettopp i Loddiken Kanskje du så meg også. Haha. Fronten så veldig sint ut, i ruskeværet. Så faktisk ikke at det var en F30 med det første. Så litt mer spennende ut enn så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet August 4, 2015 Forfatter Share Skrevet August 4, 2015 Bor du i Laksevåg bydel, du? Spottet deg nettopp i Loddiken Kanskje du så meg også. Haha. Fronten så veldig sint ut, i ruskeværet. Så faktisk ikke at det var en F30 med det første. Så litt mer spennende ut enn så Jeg var ute og kjøpte meg motorsykkel så var i helt andre tanker Ka bil hadde du? Jeg så så sinnsykt mangen Jeg har ikke noe tilhold for tiden bor på loffen her og der Takk for det Ja er vel litt bedre en de andre som er som går rundt om kring kanskje? Håper nå det med all tid og penger som er brukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet August 4, 2015 Forfatter Share Skrevet August 4, 2015 Bil + ny z750 danskiii og sandersander reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet August 4, 2015 Share Skrevet August 4, 2015 Grattis Jeg kjørte E46en. Kom ut av rundkjøringen ved Loddefjord kirke og kjørte nedover mot Vestkanten. Vi passerte hverandre ca ved busstoppet der, med innkjørselen til kirken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet August 11, 2015 Forfatter Share Skrevet August 11, 2015 Grattis Jeg kjørte E46en. Kom ut av rundkjøringen ved Loddefjord kirke og kjørte nedover mot Vestkanten. Vi passerte hverandre ca ved busstoppet der, med innkjørselen til kirken hmm jeg så ikke deg må treffes en dag så jeg kan se bilen men nå blir det MC kjøring en stund framover siden jeg fikk lappen i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet August 24, 2015 Forfatter Share Skrevet August 24, 2015 Jaja da var kawa'en parkert og jeg har kjørt bilen noen dager Var digg og kjøre den igjen etter 2 uker parkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet September 13, 2015 Forfatter Share Skrevet September 13, 2015 Har begynt og vurdere om jeg skal kjøpe noen billige felger i vinter og få eloksert de så om noen har et crazy farge valg å komme med evt PS bilde å vise hadde jeg satt pris på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet September 20, 2015 Forfatter Share Skrevet September 20, 2015 Oi Oi da har jeg kjøpt noen nye felger men om jeg får de på bilen gjenstår å se da de er et24 Men får håpe det blir bra med mye strekk og kanskje mer camber bak Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 20, 2015 Share Skrevet September 20, 2015 Bredde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet September 20, 2015 Forfatter Share Skrevet September 20, 2015 9 foran og 10 bak 20" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå