thomaleo Skrevet Desember 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2015 Godt du går for bare orginale deler! er vell ikke karbonleppe? haha er det mulig! andre gangen på rad nå! (bilde hentet fra gs bildeler sin side) men til opplysning så forblir ikke denne leppa carbon. skal lakkes i samme farge som den leppa som er der i dag! ser for meg at denne er smålik max velocity leppa (ikke SÅ stor kansje) men nærmere slik jeg vil ha den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet Desember 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2015 hvorfor ikke gå for noe grommere? eller skal alt være orginalt? kunne selvfølgelig gått for noe som gir mer lyd muligens ett par hester til, men er ute etter passform både inn på blokk og inn på katalysator da dette blir beholdt orginalt (enn så lenge) også vil jeg beholde mest mulig orginalt. nå er jo snart hele bilen uorginal etter jeg fikk den (ikke orginal interiøret) ettermontert 18 tasters computer bilstein understell ikke orginale felger og nå leppa framme en spoiler som ikke var der orginalt(ikke montert enda) og svart bagasjeromsbekledning drar på seg det uorginale her:) men er vel mest ute etter kvaliteten (vil ikke ta igjen jobben om 2 måneder tanken) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Desember 27, 2015 Share Skrevet Desember 27, 2015 Hehe thomaleo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 27, 2015 Share Skrevet Desember 27, 2015 kunne selvfølgelig gått for noe som gir mer lyd muligens ett par hester til, men er ute etter passform både inn på blokk og inn på katalysator da dette blir beholdt orginalt (enn så lenge) også vil jeg beholde mest mulig orginalt. nå er jo snart hele bilen uorginal etter jeg fikk den (ikke orginal interiøret) ettermontert 18 tasters computer bilstein understell ikke orginale felger og nå leppa framme en spoiler som ikke var der orginalt(ikke montert enda) og svart bagasjeromsbekledning drar på seg det uorginale her:) men er vel mest ute etter kvaliteten (vil ikke ta igjen jobben om 2 måneder tanken) sånn sett ja men vil da tru du hadde fått ganske god passform på et supersprint grenrør de er jo heller ikke akkuratt billig! oO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet Desember 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2015 sånn sett ja men vil da tru du hadde fått ganske god passform på et supersprint grenrør de er jo heller ikke akkuratt billig! oO meget mulig! men gjort er gjort når det kommer til eksosoppgradering så har sikkert de fleste fått med seg at det er scorpion bakpotte som ligger i kortene. hvis lyden ikke er bra nok da, blir det en decat, supersprint sin tror jeg det var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Desember 28, 2015 Share Skrevet Desember 28, 2015 Fin oppdatering. Har også montert leppe på fronten min. Org AcSchnitzer. ble veldig bra thomaleo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet Februar 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2016 (endret) Liten update bilder taler mye for seg selv Farget verktøysettet og mobilbilder gjorde ikke fargen penere Plastprimer på første bildene før det ble 2 strøk med benga Skal ta noe bedre bilder når våren kommer Satt også inn ene dekselet bak Litt stokk i bilder men Endret Februar 16, 2016 av thomaleo williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 16, 2016 Share Skrevet Februar 16, 2016 Nice, ble pent det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet Mars 6, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2016 (endret) update fått dekk på ozfelgene og reservehjulet :)))) storfornøyd! dekkene havnet på 225/45-17 framme på oz felgene som er 9" brei og reservehjulet 8.5" brei bak ble dekkene 245/40-17 på felger som er 9.5" brei dekkene er av merke Michelin Pilot Sport 4, kan takke dekkonline.com for en fin pris og rask levering ifra tyskland!! maskerer kantene før dekkene kommer til strekk framme, lite men nok:) er likt slik som det er i dag! og ferdigbilde reservehjul og ene framfelgen :) Neste godt på vei!! og familien oz Strekken bak! litt i minste laget men det går av med senter for balansering! og ett ferdig resultat, fraktet de herifra og hjem og tok noen bedre bilder med speilrefleks hvordan strekken ble bak igjen! strekken framme igjen 9" på 225 vs 9.5" på 245 også litt ferdig bilder:) og selvfølgelig en beskjeden strekk på reservehjulet Endret Mars 6, 2016 av thomaleo williamwiers og BjornarHS reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 6, 2016 Share Skrevet Mars 6, 2016 Ble pent det der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 13, 2016 Share Skrevet Mars 13, 2016 få se felgene på bilen da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet Mars 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2016 On 13.3.2016 at 9.02, Freakshow skrev: få se felgene på bilen da! Må få den ut av vinterlagring først , fortsatt skamsalta veier her..., blir selvfølgelig update når det nærmer seg tørre og saltfrie veier Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Mars 17, 2016 Share Skrevet Mars 17, 2016 Liker det jeg ser thomaleo! Tipper du gleder deg til våren nå ja! thomaleo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet Mars 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2016 miniupdate:) monterte resten av bagasjeromsbekledningen og la inn reservehjulet bilder taler for seg selv vil ha sommer!!!!! Nyheim, BjornarHS, BimmerAnders og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet Mars 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2016 (endret) Kjempeupdate!!! hadde jomfruturen i går men før jomfruturen kom ble det selvfølgelig eksosmanifoldbytte, byttet ti det "nye" rattet, og noen bedre bilder av bagasjeromsbekledning begynner med sorte bagasjerommet, i verkstedbelysning også kom vi til rattet: feilen på gamlerattet så om noen vil ha seg ett ratt, som er helt iorden utenom slepering, ta kontakt!! og det nye ferdig montert eksosmanifold: opp i været! noe umenneskelig trangt å komme til, men det gikk! bilder taler for seg selv:) for den som lurte så JA jeg tømte AC systemet, sporingsstoffet man ser her (grønne) gikk også over med sandpapir på toppen der det ble nye pakninger ble omsider ferdig etter 7 timer (grovt regnet) jomfrutur :)))) dette var da i går kveld i dag fikk jeg hentet meg noen hjulbolter i orginal lengde (hadde ikke pga det var studs som var montert på bilen) og begynte selvfølgelig med oz felgene!! klaring til støtdemper, bilen er vel å merke oppi været noen hvite senter som titter fram i gelenderet her :)))) litt fitment bilder også ferdig bilder: beklager for skitten bil, skal bli bedre etterhvert utpå våren likte veldig godt forbedringen sett bakfra deffinitivt dyreste updaten så langt Endret Mars 25, 2016 av thomaleo bimmerR, BMWE39turbo og Øyvind L. reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå