Skårholen Skrevet Desember 12, 2015 Share Skrevet Desember 12, 2015 Men nå har det seg slikt at 'alt' funker. Men hvor bra det funker kan nok diskuteres mange ganger, og må prøves ut i praksis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EDH_Performance Skrevet Desember 14, 2015 Share Skrevet Desember 14, 2015 Å måle baktrykk på en VNT turbo har lite for seg om man ikke samtidig har kontroll på hvilke rutiner ECU holder på med. Mulgiheten til å øke mottrykk er en funksjon som er lagt inn med god grunn. Basic EDC15/16. Kan tenke meg den legger på litt motrykk for å slippe inn litt frisk egr luft ved coasting på motorvei? Merker ihvertfall stor forskjell med vanlig wg turbo på min 330xd kontra org vnt turbo, coaster mye lettere på motorvei med 0.1bar i baktrykk kontra oppimot 3 bar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Desember 14, 2015 Share Skrevet Desember 14, 2015 Der er du inne på noe Det er altså EGR rutine som gjør at du kan ha høyere mottrykk (under vanlige forhold) på en VNT turbo enn på en vanlig. Ved å daktivere EGR så er VNT "like effektiv" (ref mitt forrige innlegg). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blacksmoke Skrevet Desember 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2015 Er noen her på forumet som også holder på med sin tds ser jeg, Som sakt så må man få til en lite race skal benke bimmern og landcruisern min snart så får man se litt resulater av nm og hk her BmwDieselPower reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blacksmoke Skrevet Desember 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2015 En kompis la ut en liten film av mitt gassing på e34 norge og folk syntes det var stas med så tøff lyd hehe bra med klem Chris11slett reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Desember 18, 2015 Share Skrevet Desember 18, 2015 LIKER =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blacksmoke Skrevet Desember 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2015 Vær fredag er det gjevnelig stell med bmwn, vaske allt av interiør og salt avskylling på statoil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blacksmoke Skrevet Desember 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2015 Hobby tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Desember 21, 2015 Share Skrevet Desember 21, 2015 Godt og få bukt med litt småskavanker som rust og småskader og slipper og gå å irritere seg over slike småting Det ratte ser ut som det er skapt for lek sidelengs Bare og stå på videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blacksmoke Skrevet Desember 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2015 Jo haha sant det! Rattet ble bytta til dette jeg hadde liggende fordi org rattet begynte små låse seg av en eller annen rar grunn så da tørte jeg ikke ha på det mere xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blacksmoke Skrevet Desember 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2015 Clutch er bestilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blacksmoke Skrevet Januar 1, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 1, 2016 Share Skrevet Januar 1, 2016 Lookin' good Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blacksmoke Skrevet Januar 7, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2016 Takk hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blacksmoke Skrevet Januar 7, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2016 Snowyy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå