Blacksmoke Skrevet April 2, 2016 Forfatter Share Skrevet April 2, 2016 Nei sant det men har fått den någlunde tett nå, Derfor jeg lada så mye satt i 1,7bar fjør nå og holder seg under 2bar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blacksmoke Skrevet April 4, 2016 Forfatter Share Skrevet April 4, 2016 Pån igjen! Ut med clutch pumpa og kappe av 5-mm sirka 25mm forlenging er for langt! (Ligger ann på utløser staget) 20mm forlenging trur jeg er det idiale. Startet ikveld så får se hvordan det går på neste dyno test. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blacksmoke Skrevet April 5, 2016 Forfatter Share Skrevet April 5, 2016 Kappet av clutch staget 5mm og testa om den slura i 5 og er ikke antydning til den slurer nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet April 6, 2016 Share Skrevet April 6, 2016 Bra det årner seg når blir det benking? Spent på å se Va denne gir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blacksmoke Skrevet April 8, 2016 Forfatter Share Skrevet April 8, 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blacksmoke Skrevet April 17, 2016 Forfatter Share Skrevet April 17, 2016 ifra trackday full gass! klippa sammen en film ifra kjøringa. kommer snart ut Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 20, 2016 Share Skrevet April 20, 2016 Haha, fett! Ikke så mange dieselbiler som er ute og herjes med på banen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blacksmoke Skrevet April 24, 2016 Forfatter Share Skrevet April 24, 2016 On 20.4.2016 at 11.51, Gabz skrev: Haha, fett! Ikke så mange dieselbiler som er ute og herjes med på banen Nei var morro det kom en del folk bort og skulle titte og skråle hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blacksmoke Skrevet April 24, 2016 Forfatter Share Skrevet April 24, 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blacksmoke Skrevet April 24, 2016 Forfatter Share Skrevet April 24, 2016 Vill ikke ambefale u orginal motor feste eller kanskje ikke orginalt en gang. Dem er for mjuke og slår borti bunpanna! Kjøp heller racing motor feste dems som jeg skal handle nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blacksmoke Skrevet Juni 27, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2016 Lite med aktivitet fortia og er fordi det skjer faktisk ingen tingen mere fortia. eneste jeg har tuklet med er servoen som paya og kjøpte ny og montert MEN! planene ligger tilrettelagt! Neste er sette opp nytt og større bedre settup en det jeg har nå. Blir enda grommere en det som står under panseret nå Men! m51d25 skal IKKE ut så tds skal fortsette. Etter dette så skal jeg montere komplett m-.tec styling og nye dører og bakluke som jeg har ligganes, Hel lakkering blir også gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blacksmoke Skrevet Juli 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2016 Nytt settup på gang med gt3076r dobbel kule lager helt ny ifra garret, samt garret intercooler som er go for 400hk så er godt innafor Som mange veit så er org turbo kun olje kjølt. Min gt30 derimot er oljekjølt og vannkjølt, så i teorien vill turboen varme opp kjølevannet til motoren og få en varmere tempratur. Så jeg bygger eget kjølesystem til turboen som skal kjøle den ned. er dorlig med muligheter med koble seg inn på kjølesystemet til motoren/radiatoren så da blir det slik. følg gjerne med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Juli 29, 2016 Share Skrevet Juli 29, 2016 Regner med du ikke har prøvd dette enda (eller kjørt så mange beregniner). Hva slags boost threshold regner du med / "når regner du med at det begynner å lade" ? Er det en GTX3076R siden du sier den er kulelagret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EDH_Performance Skrevet Juli 29, 2016 Share Skrevet Juli 29, 2016 Fin turbo dette til en 2.5 idi diesel:) Gjetter på full øs rundt 3k om du forer den godt med suppe^^ min holset noe alla gt2260 ladet 2bar på 318tds ved ca 2800 om jeg ikke husker heeelt feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blacksmoke Skrevet Juli 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2016 1 time siden, EDH_Performance skrev: Fin turbo dette til en 2.5 idi diesel:) Gjetter på full øs rundt 3k om du forer den godt med suppe^^ min holset noe alla gt2260 ladet 2bar på 318tds ved ca 2800 om jeg ikke husker heeelt feil Tenkte først gtx2871r men så tenkte jeg også 1skritt lengre frem at går vell sikkert ikke lange tia føre jeg angrer og skulle kjøpt et hakk større xD Trur detta kommer til og funke bra, Ja jeg starta lade på 1000rpm med min gt2260v og fult med trøkk på 1500rpm sirka lada på tomgang omtrent den hehe, etter 130-140 så ble det bestraktelig mindre skyv syntes jeg,så vill ha bedre skyv hele veien. (Y) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå