Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Pån igjen! Ut med clutch pumpa og kappe av 5-mm sirka 25mm forlenging er for langt! (Ligger ann på utløser staget) 20mm forlenging trur jeg er det idiale. Startet ikveld så får se hvordan det går på neste dyno test.

 

 

20160404_160650.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

 Lite med aktivitet fortia og er fordi det skjer faktisk ingen tingen mere fortia. eneste jeg har tuklet med er servoen som paya og kjøpte ny og montert :) 

 

MEN! planene ligger tilrettelagt!

Neste er sette opp nytt og større bedre settup en det jeg har nå.

Blir enda grommere en det som står under panseret nå :) Men! m51d25 skal IKKE ut så tds skal fortsette.

Etter dette så skal jeg montere komplett m-.tec styling og nye dører og bakluke som jeg har ligganes,

Hel lakkering blir også gjort :)

 

 

e344.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Nytt settup på gang med gt3076r dobbel kule lager helt ny ifra garret, samt garret intercooler som er go for 400hk så er godt innafor :) Som mange veit så er org turbo kun olje kjølt. Min gt30 derimot er oljekjølt og vannkjølt, så i teorien vill turboen varme opp kjølevannet til motoren og få en varmere tempratur. Så jeg bygger eget kjølesystem til turboen som skal kjøle den ned. er dorlig med muligheter med koble seg inn på kjølesystemet til motoren/radiatoren så da blir det slik.

følg gjerne med :)

vbvbvbvbvbvb.jpg

vbvbvbvbvbvbv.jpg

vbvbvbvbvb.jpg

vbvbvbvb.jpg

vbvbvb.jpg

vbvb.jpg

vbb.jpg

vb.jpg

vbvbvbvbbvb.jpg

vbvbvbvbvbvbvvb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med du ikke har prøvd dette enda (eller kjørt så mange beregniner).  Hva slags boost threshold regner du med / "når regner du med at det begynner å lade" ?

Er det en GTX3076R siden du sier den er kulelagret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, EDH_Performance skrev:

Fin turbo dette til en 2.5 idi diesel:) Gjetter på full øs rundt 3k om du forer den godt med suppe^^ min holset noe alla gt2260 ladet 2bar på 318tds ved ca 2800 om jeg ikke husker heeelt feil

Tenkte først gtx2871r men så tenkte jeg også 1skritt lengre frem at går vell sikkert ikke lange tia føre jeg angrer og skulle kjøpt et hakk større xD Trur detta kommer til og funke bra, Ja jeg starta lade på 1000rpm med min gt2260v og fult med trøkk på 1500rpm sirka lada på tomgang omtrent den hehe, :) etter 130-140 så ble det bestraktelig mindre skyv syntes jeg,så vill ha bedre skyv hele veien. (Y) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...