jensky18 Skrevet September 18, 2014 Forfatter Share Skrevet September 18, 2014 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensky18 Skrevet September 20, 2014 Forfatter Share Skrevet September 20, 2014 Da er ny-baklyktene kommet, så blir vell gjerne noe montering utover dagen! Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensky18 Skrevet September 22, 2014 Forfatter Share Skrevet September 22, 2014 Da er baklyktene på. En forbedring syns jeg uten tvil at det er, så er det jo smak og behag om det skal være klar eller sotet ^^ Thundercoil og NeedBMW reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensky18 Skrevet September 26, 2014 Forfatter Share Skrevet September 26, 2014 Skal jo ha inn sort høyglans i fronten. Er det bare tull med disse, eller kan det ta seg bra ut? Den mørke blåfargen virker identisk med den jeg har på bilen allerede... Er dette noe eller skal jeg gå for den helt sorte??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
holyman2084 Skrevet September 26, 2014 Share Skrevet September 26, 2014 Ville gått for helt sort Planer om splitter..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensky18 Skrevet September 26, 2014 Forfatter Share Skrevet September 26, 2014 Ok, tja har tenkt på d, men noe usikker da jeg aldri har vært borti disse tidligere?....... ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensky18 Skrevet Oktober 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2014 Da har grøftelyltene fått en litt freshere farge Nå har jeg klart å kjøpe 7000k pærer, noe som gidde et svakt blåskjær ... det var ikke helt meningen da alt skulle være helt kritt hvitt. Får se hvordan ringene blir. Så tilpasser jeg sprederne etter dem. Blir ringene helt hvite, får jeg bare gå noe ned i kelvin nede.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensky18 Skrevet Oktober 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2014 Da er sub'ene under setene byttet ut. Hadde håpet på at slik anlegget var satt fra før av, ville disse funke godt uten forsterker, men det var heeelt håpløst.. Så da må det nok til en forsterker. Ellers legger jeg ut noen bilder ifra monteringa Er det noen som har tips til forsterker? Ønsker såklart "billigst mulig kvalitet". Er jo verdt å nevne at jeg skal sette inn FOCAL 100KRS i dørene. Har ikke så mye peiling på dette forsterker 'temaet' så takker for tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensky18 Skrevet Oktober 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2014 Da er focal 100krs montert i dørene, og diskanter skjert inn i dørene. Helt fantastiske høyttalere, selv om forsterker ikke er montert... Legger med noe bilder. Beklager for forferdelig dårlige bilder... noe galt med kameraet på telefonen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Oktober 28, 2014 Share Skrevet Oktober 28, 2014 Dette blir bra. Men jeg ville kjøpt performance eksos istedenfor rørhaler Veldig enig! Jeg er kjempefornøyd - også med lyden den produserer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensky18 Skrevet Oktober 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2014 Veldig enig! Jeg er kjempefornøyd - også med lyden den produserer. Har ikke bestemt meg for eksos enda, er redd for at det skal høres veldig uorginalt ut, men ser vell ut som jeg går for den samme jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensky18 Skrevet Oktober 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2014 Tok forøvrig skiltlysene i går. Liten men viktig detalj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Oktober 28, 2014 Share Skrevet Oktober 28, 2014 Har ikke bestemt meg for eksos enda, er redd for at det skal høres veldig uorginalt ut, men ser vell ut som jeg går for den samme jeg også BMW Performance sitt høres helt standard ut på tomgang og lav fart. Men kommer en del lyd når det går mye luft igjennom motoren (turtall/bra gasspådrag). Egentlig ganske perfekt. Slipper å plage naboene, men hører lyden når man gir på litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensky18 Skrevet Oktober 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2014 BMW Performance sitt høres helt standard ut på tomgang og lav fart. Men kommer en del lyd når det går mye luft igjennom motoren (turtall/bra gasspådrag). Egentlig ganske perfekt. Slipper å plage naboene, men hører lyden når man gir på litt. hmm.. japp. Blir vell sikkert bestilt ifra GS om ikke så alt for lenge. Skal først få inn en forsterker i hattehylla, med en slags heisfunksjon, så det blir et prosjekt først, som startet allerede idag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 28, 2014 Share Skrevet Oktober 28, 2014 Fornøyd med de nye subbene under setene? Har vurdert de selv, men har ikke fått fingen ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå