Gå til innhold

Min F10 550ix , Selges


bmwZ
 Share

Anbefalte innlegg

Fine de Avantgarde-felgene der, ser ut som du kjøpte av samme forhandler som meg (basert på bildene). Har disse i 20" på vinteren (kjører 21" på sommeren") og de kler bilen bra. Kan dog anbefale å bytte ut senterkoppene til originale fra BMW (passer rett på), det blir veldig pent.

Vurdert å gjøre noe med cremsecalipperne? Noe rød, gul eller oransje lakk her hadde vært stilig.

Endret av Walkabout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine de Avantgarde-felgene der, ser ut som du kjøpte av samme forhandler som meg (basert på bildene). Har disse i 20" på vinteren (kjører 21" på sommeren") og de kler bilen bra. Kan dog anbefale å bytte ut senterkoppene til originale fra BMW (passer rett på), det blir veldig pent.

Vurdert å gjøre noe med cremsecalipperne? Noe rød, gul eller oransje lakk her hadde vært stilig.

 

Ja, er nok samme leverandør på felgene :smile:

 

Hadde vært kult å se noen bilder av felgene på din strøkne vogn ;-)  Er litt skeptisk til innpresset bak, at de skal komme for langt ut...

 

Skal absolutt bruke BMW senterkopper :mrgreen:

 

Ja, skal gjøre noe med dem. Men ingen knalle farger, blir litt billig med den type farger på denne typen callipere. Er greit om det er 6 stempla Brembo, men ikke disse. (Ja, jeg vet du har røde og det er det eneste jeg ikke liker med bilen din, men meg om det)

 

Blir nok Grå metallic med Bronse fjærdeksel, ikke sikker på om jeg skal ha logo..

 

Har jo lakke calliperne på de tre siste bilene jeg har hatt. Vært veldig førnøyd med resultatet :)

 

 

Her er Z4 35i jeg hadde. Maserati Mercury grey og Ferrari 430 Scuderia Oro (litt rust på skiva etter en rens med avfetting):

attachment.php?attachmentid=803070&stc=1

 

Mercedes CLS AMGen min. Lakket i Corvette Orange flame perlemor for å komme nærmest fargen til AMG keramikk bremser. AMG logo ligger under klarlakken.

 

post-54551-0-18797700-1410710281.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er to lydklipp etter noen forespørsler, som dere ser/hører er de ikke av best kvalitet, men dere hører vel at det ikke er 520d ;-)

 


Kaldstart

http://vid957.photobucket.com/albums/ae59/alfaspider1/20141124_122849_zpsdb3bbdxd.mp4

 

 

http://vid957.photobucket.com/albums/ae59/alfaspider1/20141124_122951_zpsvk2nscpy.mp4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er to lydklipp etter noen forespørsler, som dere ser/hører er de ikke av best kvalitet, men dere hører vel at det ikke er 520d ;-)

 

Kaldstart

http://vid957.photobucket.com/albums/ae59/alfaspider1/20141124_122849_zpsdb3bbdxd.mp4

 

 

http://vid957.photobucket.com/albums/ae59/alfaspider1/20141124_122951_zpsvk2nscpy.mp4

Aii, ikke rus en kald motor.... :P

Rå lyd, sånn lyd kunne jeg også tenkt meg 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å se hvordan det blir med calipperne, de på AMGen så jo i hvertfall meget bra ut. Blir muligens en ny farge på meg til sommeren som ikke er så knall, jeg får se hvordan det gjøres, men foreløpig så synes jeg rødt står bra til hvit bil. Problemet er at dritten setter seg så fort, så må alltid lakke de opp igjen etter vinteren. Hadde gule kalippere på min svarte E60 med svarte felger, det ble ganske hissig.

I mine øyne er innpresset på felgene bak helt perfekt, men nå liker jeg det ganske flush. Foran vil du nok trenge hvertfall 20mm spacere, spesielt siden du har M5-framskjermer. Slenger ut et par bilder av hvordan det ble på min, bare gi beskjed om jeg skal fjerne de :)

post-62632-0-90719200-1416907549_thumb.j

post-62632-0-02766100-1416907555_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven, det hadde ikke vært enklere å kjøpe en brukt M5? :P

 

Fet bil. Gratulerer!

 

Er det egentlig en standard 184hk 520d? Eller en faktisk 550i? Jeg har ikke lest igjennom hele tråden .. 

Endret av dizx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble grom lyd! :D

 

Når du lakker bremsekalipperene, bruker du vanlig lakk, pulverlakk eller varmebestandig lakk?

 

 

Dæven, det hadde ikke vært enklere å kjøpe en brukt M5? :P

 

Fet bil. Gratulerer!

 

Er det egentlig en standard 184hk 520d? Eller en faktisk 550i? Jeg har ikke lest igjennom hele tråden .. 

 

Det står vel faktisk ganske tydelig i overskriften på tråden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven, det hadde ikke vært enklere å kjøpe en brukt M5? :P

 

Fet bil. Gratulerer!

 

Er det egentlig en standard 184hk 520d? Eller en faktisk 550i? Jeg har ikke lest igjennom hele tråden ..

Hadde vel vært enklere å kjøpt M5. Men så var de penga da:( Liker å ha ett prosjekt der utfallet blir noe spesielt også.

Åja, er en 550ix som noen har kommentert allerede:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble grom lyd! :D

 

Når du lakker bremsekalipperene, bruker du vanlig lakk, pulverlakk eller varmebestandig lakk?

 

 

 

Det står vel faktisk ganske tydelig i overskriften på tråden.

Bruker vanlig 2 komponent lakk. Om man ikke banekjører så holder det helt fint det.

Vi har lakket masse Ferrari/Maserati bremser med denne typen lakk. Er ikke noe dårligere enn Brembo original lakk. Blir en Ferrari kjørt hardt på bane med lyse kalippere så blir de misfargede uansett om det er original lakk eller ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...