Gå til innhold

Min F10 550ix , Selges


bmwZ
 Share

Anbefalte innlegg

Hadde en hvit M5 innom jobben på Fredag. Måtte studere eksosen litt. Nå som jeg kan sammenlikne med min, så er jeg helt sikker på at de fleste foretrekker stussene både større og lengre ut i fangeren. Vet ikke hvorfor Bmw har valgt å plassere dem så langt inn, er jo ingen andre M modeller som har dette!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. For min del trenger det ikke være så stort som overhodet mulig, men jeg reagerer på at eksosen til dagens M5 stikker en halvmeter innenfor støtfangeren, og det ser ikke annet enn traust ut. Størrelsen er forsåvidt ålreit, men den kunne godt vært litt større. bmwZ sin eksos er derimot helt perfekt! :)

Hadde en hvit M5 innom jobben på Fredag. Måtte studere eksosen litt. Nå som jeg kan sammenlikne med min, så er jeg helt sikker på at de fleste foretrekker stussene både større og lengre ut i fangeren. Vet ikke hvorfor Bmw har valgt å plassere dem så langt inn, er jo ingen andre M modeller som har dette!!

Men er det noe mål at bilen skal ha "trillebår håndtak" ut bak da? Nei hver sin smak sier nå jeg :)

Det blei iallfall løst på en pen måte på denne bilen ser det ut som. Så nå venter vi bare på å få høre hvordan dette låter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at bilen kom tilbake fra folieringen av lister og ruter, har jeg brukt hver kveld hele uka på å detaile lakken. Ca 25 timer har gått med, uten at jeg orket å lage en tråd på det:(

Har for første gang brukt keramisk lakk forsegling. Har vasket to biler med denne typen lakk forsegling før, var en syk opplevelse. Har aldri sett liknende vann prelling, alle innsekter ble spylt bort, men ikke minst virket overflaten stein hard...

Derfor har gjort en avtale med en Svensk leverandør av dette og første test var BMWen:)

Veldig annerledes produkt å jobbe med kontra voks og andre seelere. Men virker veldig lovende:)

Slenger ut to sammenliknings bilder, dette er før detailing:

Før

2014-11-22%2000.33.51_zpszcvdt5ow.jpg

Etter:

20141117_143923_zpshbrs0tle.jpg

Endret av bmwZ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig å ta vare på lakken ja:)

Nei, ikke medlem der nei..

Dette brukte jeg på lakken:

Steg 1: Koch chemie heavy cut på lammeulls-pad og Flex Roterende.

Steg 2: Koch olje og fett fjerner før Koch finslipepasta på hard foam-pad og Flex roterende.

Steg 3: Koch olje og fettfjerner før Scholl S30+ på medium foam-pad med Rupes DA maskin.

Steg 4: Drop off olje fjerner før keramisk lakk forsegling med påføring for hånd.

Bilen står å herder inne over helga.

Jobber på Autostrada, så ja:)

Endret av bmwZ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra :)

 

Vil du avsløre hvilken coating du har lagt på?

 

Spennende, bor ikke langt unna så kanskje jeg ser bilen din en dag :)

Joda, produktet er fra "Drop off". Men selges ikke på privat markedet.

Ja, hender bilen står der. Men står mest i garasjen min i Skien:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyy for en lekker bil! :D må være herlig med den motoren og :)

Takker:) Ja det er herlig med motoren, særlig etter at jeg ordna litt på eksosen. Blitt en annen bil med lyden den har nå.

Morsomt med de som tror jeg har stylet en 520d. Men når den starter er jo lyden råere enn M5;)

Åja, lydklipp kommer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil! :D

8

Personlig ville jeg hatt større felger og mindre gummi på den bilen, men det er smaksak! :D

Helt enig, men dette er jo vinterhjula mine. Dekkene er i 19" M5 vinterdim med 255 og 285. Så er vel ikke så gale til vintern!!

Har 20" Avantgarde felger liggende som skal lakkes Ferrari grå til våren:)

Endret av bmwZ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, ja 19" er for smått på disse bilene. Men syntes 21" er for stort. Blir liksom for lite gummi, har blitt gammel tror jeg. Har 20" det rette designet, så er det perfekt i mine øyne:)

Sommerfelgene mine: Avantgarde i 9"20 og 10.5"20.

Blir lakket Ferrari grå:)post-54551-0-51800400-1416773807_thumb.jpost-54551-0-98354800-1416773870_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...