DieselVegard Skrevet September 25, 2014 Share Skrevet September 25, 2014 Har nettopp kjøpt meg en E91 335IXT. Har derfor noen spørsmål som kanskje andre 335i-eiere kan svare meg på. 1. Hører dere turboen(e) når den begynner å lade? Min har fått fjernet de store cattene rett under turboen og kan høre plystringen ganske godt når de begynner å snurre. Noen som liker turboplystring og vil bytte eksosanlegg?? Har nettopp solgt 20" og montert 17"...(Jeg begynner nok å bli gammel) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet September 28, 2014 Forfatter Share Skrevet September 28, 2014 Er det bare jeg som har 335i her?? Endringer skjer: Før: Nå: Må få trukket enderørene litt lenger inn, men det nærmer seg. Bilen er faktisk kjørbar også nå Gammel sånn dings: Ny sånn dings: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Oktober 2, 2014 Share Skrevet Oktober 2, 2014 Folk tror sikkert du kødder, og har snudd rekkefølgen på bildene dine DieselVegard reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 2, 2014 Share Skrevet Oktober 2, 2014 Jeg synes de står riktig vei i alle fall Fredrik 90, DieselVegard og Krika reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Oktober 2, 2014 Share Skrevet Oktober 2, 2014 Jeg og, men tipper vi er i litt mindretall. Peak, DieselVegard og Fredrik 90 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Oktober 2, 2014 Share Skrevet Oktober 2, 2014 Ryker panseret snart også nå da? StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 2, 2014 Share Skrevet Oktober 2, 2014 Håper det. Karbon-racing-ricer-panser passer ikke på en Classy E91. I alle fall et ulakkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet Oktober 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2014 Laget en egen tråd på bilen: http://bimmers.no/topic/790403-min-e91-335xi/ Uansett, om andre har 335i kan det jo være interessant å høre erfaringer her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 6, 2014 Share Skrevet Oktober 6, 2014 Her går oppdateringene absolutt rikig vei, godt at du "nedråner" bilen og gjør den mer elegant og classy 335I Touring er supergrom iallfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå