Sindre Dahl Skrevet September 29, 2014 Share Skrevet September 29, 2014 (endret) Da har jeg jaggu meg handlet M5, ombygd vel og merke, men er godkjent Litt om bilen da Orginalt en 520 fra 1988 Bygd om av verksted Ac Schnitzer styling Supersprint eksos uten cat Km stand: 207000 S38B38 motor og getrag 5 trinns kasse Koni justerbart understell Planen videre: Full M5 styling Bytte kjedestrammer til S50B32 Hamann PG1 felger Nytt justerbart understell Bytte kanaler Bytte bakluke Bytte bakskjermer Lakkere, ikke sikker på farge enda men står mellom daytona violet, iceland green og cirrus blue 525'en og M5'en passer bra sammen Endret April 16, 2015 av Sindre Dahl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet September 29, 2014 Share Skrevet September 29, 2014 Nok en gang gratulerer med grombil må nesten ta en kikk på denne en dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet September 29, 2014 Share Skrevet September 29, 2014 Rått! Følger med videre, fine planer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet September 29, 2014 Share Skrevet September 29, 2014 Flott bil! Det interiøret drømmer jeg om til daglig altså ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Dahl Skrevet September 29, 2014 Forfatter Share Skrevet September 29, 2014 Takk takk Ja du får komme å sitte på en gang! Interiøret er så godt som strøkent, det fineste interiøret du får til e34 etter min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 29, 2014 Share Skrevet September 29, 2014 Grattis med ///M Sindre Så jo ut som et bra utgangspunkt dette her Enig. Flott interiør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Dahl Skrevet September 29, 2014 Forfatter Share Skrevet September 29, 2014 Takk for det Stig er en del arbeid med karosseriet men ellers er bilen i veldig bra teknisk stand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet September 29, 2014 Share Skrevet September 29, 2014 Takk takk Ja du får komme å sitte på en gang! Ja må få til det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 30, 2014 Share Skrevet September 30, 2014 Host host, hint hint. Du trenger originalhjul til denne her gjør du http://bimmers.no/topic/790155-e34-m5-style-21-throwing-stars-felger-8x17-et20-alle-4/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 30, 2014 Share Skrevet September 30, 2014 Gratulerer med fin bil Sindre. Dette er vel bil som går hakket hvassere enn 525 en vil jeg anta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Dahl Skrevet September 30, 2014 Forfatter Share Skrevet September 30, 2014 Host host, hint hint. Du trenger originalhjul til denne her gjør du http://bimmers.no/topic/790155-e34-m5-style-21-throwing-stars-felger-8x17-et20-alle-4/ Ja faktisk hadde ikke det vert dumt StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Dahl Skrevet September 30, 2014 Forfatter Share Skrevet September 30, 2014 Gratulerer med fin bil Sindre. Dette er vel bil som går hakket hvassere enn 525 en vil jeg anta. Ja bare et ørlite hakk hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 30, 2014 Share Skrevet September 30, 2014 Bare si i fra når du har cash så leverer jeg på døra fraktfritt (om du enda bor i området ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Dahl Skrevet September 30, 2014 Forfatter Share Skrevet September 30, 2014 Bare si i fra når du har cash så leverer jeg på døra fraktfritt (om du enda bor i området ) Har cash jeg og jeg tar de om de ser bra ut kan jo komme til deg heller så du slipper å ta de med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 30, 2014 Share Skrevet September 30, 2014 Flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå