Gå til innhold

Ivrig's E60 M5 SOLGT- Ny E36 M3... GODKJENT! :D Bilder :)


Ivrig86
 Share

Anbefalte innlegg

Nå har det smeltet sinnsykt bra her den siste uka!! Forrige søndag var hele gården full av snø, men nå er det nesten ingenting! :) Så begynner å klø fælt etter en luftetur snart! Sopebilene har også startet å sope så håper di får sopet mye denne uka! Er ekstremt mye grus og støv i Drammen osv så. Bare å vente litt til :D Gleder meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja nå begynner det å nærme seg å ta ut bilen! :D og når du har fått ut bilen sånn si type neste helg så tar du deg en tur til sandefjord så jeg får sitte på en tur! :D

Hehe blir nok ikke neste helg men :P Å første turen blir for å ta en tur på autostradasport til en kompis som skal lufte bremsene bak, få

"Koblet til" aux med pcen og forhåpentligvis sjekke/fjerne fartssperra :P Også skulle jeg vært på

Svendsen eksos å fått di til å satt på en overgang på

Eksosen, også legge på nye dekk når

Di kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er di nye dekka på plass iallefall, gjennstår bare å få dratt å lagt om. Bilen skal "pakkes fram" på lørdag så må jeg få dratt litt rundt der ting skal ordnes etterhvert. Så blir det skilt når alt er i orden. Men lurte litt på å bestille zz skilt siden endel folk er så gira på det. Hva mener dere om det? Jeg personlig bryr meg svært lite om det men hehe

Endret av Ivrig86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er bilen startet opp å satt litt mere midt i garasjen :) Deilig å høre ordentlig motorlyd igjen!!

Byttet ut gummimattene med nye stoffmatter fra Koed, satt på M/// merker på

Caliperne forran også testet noen 12mm spacere jeg hadde i garasjen forran og bak. Tror kanskje det blir å sette på spacere når dekka skal skiftes. Har noen 10mm også men di er uten styring på... Så blir eventuelt å kjøpe 2 nye 10mm... Må bare se hvordan banen på Falken dekka er iforholdtil Michelin dekka. Tror kanskje Falken dekka er smalere enn Michelin så da blir det topp :) Også har jeg demontert litt så det er klart til ruteskift, men sitter en stor sak på der førerviskeren sitter som jeg faen ikke får av... Den må av for å få av lista i bånn. Noen som vet hvordan man skal få den av?

post-48064-0-43418800-1426943835_thumb.j

post-48064-0-74066500-1426943844_thumb.j

Endret av Ivrig86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...