Ivrig86 Skrevet Mars 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2015 Nå har det smeltet sinnsykt bra her den siste uka!! Forrige søndag var hele gården full av snø, men nå er det nesten ingenting! Så begynner å klø fælt etter en luftetur snart! Sopebilene har også startet å sope så håper di får sopet mye denne uka! Er ekstremt mye grus og støv i Drammen osv så. Bare å vente litt til Gleder meg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 15, 2015 Share Skrevet Mars 15, 2015 ja nå begynner det å nærme seg å ta ut bilen! og når du har fått ut bilen sånn si type neste helg så tar du deg en tur til sandefjord så jeg får sitte på en tur! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mars 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2015 ja nå begynner det å nærme seg å ta ut bilen! og når du har fått ut bilen sånn si type neste helg så tar du deg en tur til sandefjord så jeg får sitte på en tur! Hehe blir nok ikke neste helg men Å første turen blir for å ta en tur på autostradasport til en kompis som skal lufte bremsene bak, få "Koblet til" aux med pcen og forhåpentligvis sjekke/fjerne fartssperra Også skulle jeg vært på Svendsen eksos å fått di til å satt på en overgang på Eksosen, også legge på nye dekk når Di kommer Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mars 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2015 (endret) Nå er di nye dekka på plass iallefall, gjennstår bare å få dratt å lagt om. Bilen skal "pakkes fram" på lørdag så må jeg få dratt litt rundt der ting skal ordnes etterhvert. Så blir det skilt når alt er i orden. Men lurte litt på å bestille zz skilt siden endel folk er så gira på det. Hva mener dere om det? Jeg personlig bryr meg svært lite om det men hehe Endret Mars 19, 2015 av Ivrig86 Slavearbeider'n reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mars 19, 2015 Share Skrevet Mars 19, 2015 syns jeg ser zz skilt overalt nå, begynner og bli litt for vanlig syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mars 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2015 syns jeg ser zz skilt overalt nå, begynner og bli litt for vanlig syns jeg Ja nettopp siden alle vil ha det Tenker sånn med tanke på videresalg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 19, 2015 Share Skrevet Mars 19, 2015 Tror ikke skiltene lenger betyr noe ved videresalg, da man enkelt kan få skiftet dem ut med nye kombinasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 19, 2015 Share Skrevet Mars 19, 2015 Solid kjerre dette her også. Fy fader.Antakeligvis den BMW'n med råest lyd av dem alle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mars 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2015 Solid kjerre dette her også. Fy fader. Antakeligvis den BMW'n med råest lyd av dem alle Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 19, 2015 Share Skrevet Mars 19, 2015 kan man velge skilt type selv når man importerer biler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 19, 2015 Share Skrevet Mars 19, 2015 Man kan velge hvilken bokstavkombinasjon man ønsker av de som i dag benyttes ved nyregistrering, eller om skiltet er mistet, stjålet e.l. Slik har det vært en god stund. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mars 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2015 (endret) Da er bilen startet opp å satt litt mere midt i garasjen Deilig å høre ordentlig motorlyd igjen!! Byttet ut gummimattene med nye stoffmatter fra Koed, satt på M/// merker på Caliperne forran også testet noen 12mm spacere jeg hadde i garasjen forran og bak. Tror kanskje det blir å sette på spacere når dekka skal skiftes. Har noen 10mm også men di er uten styring på... Så blir eventuelt å kjøpe 2 nye 10mm... Må bare se hvordan banen på Falken dekka er iforholdtil Michelin dekka. Tror kanskje Falken dekka er smalere enn Michelin så da blir det topp Også har jeg demontert litt så det er klart til ruteskift, men sitter en stor sak på der førerviskeren sitter som jeg faen ikke får av... Den må av for å få av lista i bånn. Noen som vet hvordan man skal få den av? Endret Mars 21, 2015 av Ivrig86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mars 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2015 (endret) Om noen har 10mm spacere med styrekant og Bolter liggende så skrik ut Endret Mars 21, 2015 av Ivrig86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 21, 2015 Share Skrevet Mars 21, 2015 Den har nok irret fast, så du må presse den av med en endeleddsavtrekker eller lignende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mars 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2015 (endret) Skilter på plass! Imorgen får den ny frontrute, og torsdag blir det mest sannsynlig nye dekk, diagnose, oljeskift og litt småtteri på autostradasport Endret Mars 24, 2015 av Ivrig86 MagnusHN og Erlandhaugen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå