Ivrig86 Skrevet Januar 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2015 (endret) Siden jeg ble eldgammel igår fikk jeg gave av verdens beste kjæreste Endret Januar 18, 2015 av Ivrig86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Januar 18, 2015 Share Skrevet Januar 18, 2015 Der har du et bra utgangspunkt for å få strøken lakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Januar 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2015 Der har du et bra utgangspunkt for å få strøken lakk Ja di sier så Blir morro! Produkter osv har jeg fra før så en skikkelig maskin gjør nok jobben litt lettere og ennå bedre resultat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Januar 18, 2015 Share Skrevet Januar 18, 2015 Ja di sier så Blir morro! Produkter osv har jeg fra før så en skikkelig maskin gjør nok jobben litt lettere og ennå bedre resultat Gleder meg til masse bilder/Show&Shine av M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Januar 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2015 Gleder meg til masse bilder/Show&Shine av M5 Hehe ja har lagt over trekk osv på den så skjer ikke noe før nærmere sommeren Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet Januar 19, 2015 Share Skrevet Januar 19, 2015 Dette blir meget bra. Gratulerer med sjefs bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Januar 21, 2015 Share Skrevet Januar 21, 2015 Da kommer det litt bilder av bremsene Før og etter... Lakkert senter og enden på skivene, lakkert caliperne og "borret" vekk "rusta" i hullene Har også bestilt M/// merker som skal forran Skal også få tatt noen bilder av bilen iløpet av uka Skal få kjørt den ut og vasket av litt støv å legge et lag swissvax shield før den skal parkeres godt inni hjørnet Bra overhaling det der! Hva brukte du for å slipe bort rusta på selve skiva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Januar 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2015 Bra overhaling det der! Hva brukte du for å slipe bort rusta på selve skiva? på selve skiva? Det er bare Pga fuktighet etter vask. Bare dro lett over med en rød pussepad, og i hulla brukte jeg borr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Februar 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2015 (endret) Jaaaa nå kan våren komme syns jeg Endret Februar 11, 2015 av Ivrig86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Februar 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2015 (endret) Ønsker å kjøpe 2 stk 255.40.19 Michelin pilot sport PS2... Tenkte om noen har eller kan skaffe billigere enn Dekkonline eventuelt. Hvis ikke blir det å kjøpe derfra Gleder meg fælt til våren nå!! Noen som vet hvor mye jeg kan space original Felga kanskje? Tror det blir det istedenfor å kjøpe nye felger. Di kler jo bilen veldig godt, men vil ha di littegrann ut Endret Februar 16, 2015 av Ivrig86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mars 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2015 (endret) Måtte sjekke bakdekka Idag også så jeg fikk bestilt dekk... Di er på kanten di også så ble 4 nye Falken fk453. Er Michelin pilot sport på nå men har hatt Falken på alle M3 mine å strålende fornøyd med di Å blir ikke Like Fort slitt som Michelin Så da blir det å bruke di orginale M5 hjula istedenfor å kjøpe noe annet All snøen er nesten borte her også nå så mulig det blir en liten tur for å få luftet bremsene, ordnet eksosen å satt på nye dekk etterhvert så bilen er helt klar for sommeren Endret Mars 10, 2015 av Ivrig86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 10, 2015 Share Skrevet Mars 10, 2015 Ville gått for bedre dekk enn falken på en såpass ekstrem og dyr bil Synes ikke falken henger spesielt bra på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mars 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2015 (endret) Ville gått for bedre dekk enn falken på en såpass ekstrem og dyr bil Synes ikke falken henger spesielt bra på Som sagt hatt Falken på alle mine E46 M3 å det har fungert supert skal ikke kjøre noe rundetider her så Endret Mars 10, 2015 av Ivrig86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 11, 2015 Share Skrevet Mars 11, 2015 Har også vært veldig fornøyd med Falken på de bilene jeg har hatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mars 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2015 Har også vært veldig fornøyd med Falken på de bilene jeg har hatt. Bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå