Jan Christian Huus Skrevet Mai 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2015 Hvor har du bestillte performance matter og hvordan ser disse ut til F11/10? Liker M-Performance mattene til F30 men har ikke funnet lignende til 5-serie. Har du bilde? Og evt hvor mye måtte du ut med for ett sett? Ellers griselekker bil, absolutt den feteste fargekomboen og de helt rette modifikasjoner. Takk for det.... Jeg er selv ganske så fornøyd etterhvert. Mattene er kjøpt hos Jæger i Bergen. Var ikke billig Har kjøpt de sammen med pedaler (inkl montering) og performance kit. Valgte å se på totalprisen og ignorere den! Kan ta bilder i morgen. Bilen har time for dette i morgen klokken 10:00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mai 18, 2015 Share Skrevet Mai 18, 2015 Takk for det.... Jeg er selv ganske så fornøyd etterhvert. Mattene er kjøpt hos Jæger i Bergen. Var ikke billig Har kjøpt de sammen med pedaler (inkl montering) og performance kit. Valgte å se på totalprisen og ignorere den! Kan ta bilder i morgen. Bilen har time for dette i morgen klokken 10:00 Jeg trodde det var vanlige stoffmatter du hadde bestilt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet Mai 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2015 Jeg trodde det var vanlige stoffmatter du hadde bestilt? Nei, det ble performancematter her Spent på hvordan de blir seende ut. Tror ikke det blir dumt med de grå stripene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet Mai 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2015 Takk for det.... Jeg er selv ganske så fornøyd etterhvert. Mattene er kjøpt hos Jæger i Bergen. Var ikke billig Har kjøpt de sammen med pedaler (inkl montering) og performance kit. Valgte å se på totalprisen og ignorere den! Kan ta bilder i morgen. Bilen har time for dette i morgen klokken 10:00 Fant ordrebekreftelse fra Jæger.... Matter foran kr 1200,- Matter bak kr 890,- Eks mva priser! Jeg har fått litt rabatt også. Så ikke så enormt gale priser. Bilde fra nettet.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars S Skrevet Mai 18, 2015 Share Skrevet Mai 18, 2015 Flott bil, med fine modifikasjoner! Blir spennede i morgen da med Performance Kit, og det har jeg også lyst på Morsomt om du kjøre ett par drag fra 80-120 km/t før og etter Performance Kit, så får du talltestet forskjellen litt. Lykke til! Jan Christian Huus reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet Mai 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2015 Flott bil, med fine modifikasjoner! Blir spennede i morgen da med Performance Kit, og det har jeg også lyst på Morsomt om du kjøre ett par drag fra 80-120 km/t før og etter Performance Kit, så får du talltestet forskjellen litt. Lykke til! Takk for det Tviler på at det blir noe testing.... Sitter overtid på jobb, og det blir nok sent. Men kjenner bilen uansett godt, så vil fort merke evnt forskjeller, og det er det som betyr mest. Ikke om den går 0,5 sek raskere til 100... Ps. Er ikke lov å kjøre i 120, så den testen din hadde jeg aaaldri kunne gjennomført uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mai 18, 2015 Share Skrevet Mai 18, 2015 Ser det er en ting du "må" gjøre: bytte blinklyspærene foran til noen i krom, så slipper du det oransje skinnet Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet Mai 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2015 Ser det er en ting du "må" gjøre: bytte blinklyspærene foran til noen i krom, så slipper du det oransje skinnet *sukk* Du fant noe mer ja? Hehe.... Aldri tenkt på det Har du link til gode pærer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mai 18, 2015 Share Skrevet Mai 18, 2015 Gjorde det samme på X1 som foreldrene mine har, da kjøpte jeg slike pærer på Biltema, de funker knall og koster nesten ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet Mai 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2015 Gjorde det samme på X1 som foreldrene mine har, da kjøpte jeg slike pærer på Biltema, de funker knall og koster nesten ingenting Vi får se hva som skjer.... Har ikke tenkt over dette før, og det må jo nesten bety at det ikke har plaget meg heller Kanskje jeg blir mer obs på det nå som jeg vet det. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 19, 2015 Share Skrevet Mai 19, 2015 Jeg er helt enig ang. blinklyspærene! Jan Christian Huus reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet Mai 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2015 Ps.....Det ble merkbart mer sprut i bilen ahj og nicolaib reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 20, 2015 Share Skrevet Mai 20, 2015 Fin bil! Skal du først gjøre noe med blinklyspærene ville jeg heller satt inn LED. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet Mai 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2015 Fin bil! Skal du først gjøre noe med blinklyspærene ville jeg heller satt inn LED. Takk for det Tror det går en stund før det skjer noe mer nå.... Utenom mørkere lykter og en liten mod på girspaken.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolaib Skrevet Mai 21, 2015 Share Skrevet Mai 21, 2015 Ps..... Det ble merkbart mer sprut i bilen Ble det mange HK og NM til slutt? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå