Jan Christian Huus Skrevet April 29, 2015 Forfatter Share Skrevet April 29, 2015 Det var gitt 12% rabatt alt.....What to do Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 29, 2015 Share Skrevet April 29, 2015 17500/2= 8750 Sett av 8750 i to mnd så har du rå til Mppk Jan Christian Huus reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet April 29, 2015 Forfatter Share Skrevet April 29, 2015 Eller sette av 17500,- i en mnd ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet April 29, 2015 Forfatter Share Skrevet April 29, 2015 For de som lurer på hvor bra en slik oppgradering er så kan dere spørre meg den 20. mai.... E.H.D, HPVL og olenikolai reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet April 29, 2015 Share Skrevet April 29, 2015 Vær oppmerksom på at enkelte verksteder gjennomfører varslingsplikten til myndighetene ved effektøkning. Da kan det fort komme 40-50.000 ekstra på toppen av regningen, slik at det som oftest kan være greit å avklare detted med verkstedet før effektøkningen gjennomføres. Ikke at jeg aktivt oppfordrer til å unndra seg avgifter, men det blir i mine øyne feil å betale ekstra avgifter når CO2-utstlippet ikke endres. Jan Christian Huus reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet April 29, 2015 Forfatter Share Skrevet April 29, 2015 Sendte følgende e-post til Jæger:"Varsler dere dette videre slik at en må betale avgift på effektøkningen, eller er dette noe jeg ikke trenger å bekymre meg om jeg ikke varsler selv?"Svar:"Ja det er riktig. Bileiers ansvar" Mr. Erling reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 29, 2015 Share Skrevet April 29, 2015 For de som lurer på hvor bra en slik oppgradering er så kan dere spørre meg den 20. mai.... Du klarte å holde deg så lenge før det ble bestilling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet April 29, 2015 Forfatter Share Skrevet April 29, 2015 Du klarte å holde deg så lenge før det ble bestilling For å være helt ærlig så skrev jeg bestillingen på e-post uten å sende. Fikk en svært bilintr jente på kontoret her til å lese hva det gjaldt. Ett nanosekund senere hadde hun trykket på send ahj og Netlandet reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet Mai 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2015 Noen som har tips/link til gode og flotte stoffmatter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mai 3, 2015 Share Skrevet Mai 3, 2015 BMW har vel noen originale? Jeg har disse, og synes de funker veldig greit. Jan Christian Huus reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mai 3, 2015 Share Skrevet Mai 3, 2015 Jeg har også BMW sine orginale stoffmatter, og bruker de både sommer som vinter. Synes de er lette å holde rene, bare å støvsuge - eventuelt spraye på tepperens og så børste. Jan Christian Huus reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolaib Skrevet Mai 3, 2015 Share Skrevet Mai 3, 2015 Bruker de originale fra BMW jeg også. Så har jeg BMW sine gummimatter over når det er vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwbjorn325 Skrevet Mai 3, 2015 Share Skrevet Mai 3, 2015 Spurte Bmw i Tromsø om motoroppgradering, og de sa at det enda ikke var tilgjengelig til B47 motoren, så måtte vente til august. Hvordan motor har du i din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet Mai 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2015 Det er jeg ikke sikker på..Hvor finner jeg ut av det?Så i kontrakten min, men der stod det ikke noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet Mai 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2015 Noen som har delenummeret til performance fothviler?Både GS og Jæger har problemer med å finne dette.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå