Gå til innhold

Ettermontering av utstyr

saedberg82
 Share

Anbefalte innlegg

Gikk på en liten smell, selvsagt, etter å ha kjøpt en 2008 modell X5. Sjekket ikke bilen nøye nok og finner raskt ut, etter å ha mottatt bilen, at det ikke finnes ryggesensor.. Dette til min kones store fortvilelse, men kan fort bli min også så snart hun begynner å bulke bilen min.

Har sjekket med Bavaria som skulle ha i overkant av 40.000,- for dette, noen som har tips til hva en kan gjøre for å slippe litt billigere unna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lett og borre ut hull ja, lett og borre ut hull til spottene hjemme også. Tingen her en jo at det vesentlig mye mer enn det som skal til som

Ledningsnett.

Sensor holdere.

Sensorer.

Gong.

PDC styreboks.

PDC knapp i konsoll.

BUS kabel til idrive. ?

+ -.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sensorene er ganske dyre. Byttet en sensor på min E38. Billigste jeg fant var ca 700 pr, stk.

Får også slike billige etterminteringssett på biltema. Vet ikke hvordan kvaliteten eller noe er på dette. Bare sett de har slikt der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk på en liten smell, selvsagt, etter å ha kjøpt en 2008 modell X5. Sjekket ikke bilen nøye nok og finner raskt ut, etter å ha mottatt bilen, at det ikke finnes ryggesensor.. Dette til min kones store fortvilelse, men kan fort bli min også så snart hun begynner å bulke bilen min.

Har sjekket med Bavaria som skulle ha i overkant av 40.000,- for dette, noen som har tips til hva en kan gjøre for å slippe litt billigere unna?

Hvor holder du til hen? Vet om ett firma i Oslo som ettermonterte pdc bak. Det blir da koblet opp med reversen, men kommer ikke opp i skjermen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PDC-sensorer får man relativt billig rundtom.

Jeg ville aldri gjort dette på en annen måte enn originalt, det blir bare jalla på en bil som dette.

Selv om det kan virke "umulig" etter å ha lest noen av kommentarene her, er dette langt fra tilfelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode tilbakemeldinger, prisen jeg oppgav opprinnelig var et estimat fra Bavaria. Har nå fått totalpris med moms og alt arbeid, hele 56740,- for dette.

Fristende å gjøre jobben selv, men litt redd for å ødelegge noe. Sender deg en PM SweetBMW.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...