saedberg82 Skrevet Oktober 22, 2014 Share Skrevet Oktober 22, 2014 Gikk på en liten smell, selvsagt, etter å ha kjøpt en 2008 modell X5. Sjekket ikke bilen nøye nok og finner raskt ut, etter å ha mottatt bilen, at det ikke finnes ryggesensor.. Dette til min kones store fortvilelse, men kan fort bli min også så snart hun begynner å bulke bilen min. Har sjekket med Bavaria som skulle ha i overkant av 40.000,- for dette, noen som har tips til hva en kan gjøre for å slippe litt billigere unna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Oktober 22, 2014 Share Skrevet Oktober 22, 2014 Koster litt dette om du ikke har fangere til pdc fea før. Send meg en pm så skal vi se hva vi får til Blir vesentlig billigere enn bavaria. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 22, 2014 Share Skrevet Oktober 22, 2014 I de fleste BMW-fangere uten PDC er det utsparing til hvor disse skal være, så det er relativt enkelt å bore opp hull. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popza Skrevet Oktober 22, 2014 Share Skrevet Oktober 22, 2014 Jeg har borret hull på fanger selv, til min E92. Kjempelett jobb. Bare gjør det ordentlig! Tar deg IKKE lang tid heller. 40000kr? Sykt. Gjør du mye selv, slipper du MYE billigere unna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 23, 2014 Share Skrevet Oktober 23, 2014 Lett og borre ut hull ja, lett og borre ut hull til spottene hjemme også. Tingen her en jo at det vesentlig mye mer enn det som skal til som Ledningsnett. Sensor holdere. Sensorer. Gong. PDC styreboks. PDC knapp i konsoll. BUS kabel til idrive. ? + -. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 24, 2014 Share Skrevet Oktober 24, 2014 Sensorene er ganske dyre. Byttet en sensor på min E38. Billigste jeg fant var ca 700 pr, stk. Får også slike billige etterminteringssett på biltema. Vet ikke hvordan kvaliteten eller noe er på dette. Bare sett de har slikt der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Oktober 24, 2014 Share Skrevet Oktober 24, 2014 Gikk på en liten smell, selvsagt, etter å ha kjøpt en 2008 modell X5. Sjekket ikke bilen nøye nok og finner raskt ut, etter å ha mottatt bilen, at det ikke finnes ryggesensor.. Dette til min kones store fortvilelse, men kan fort bli min også så snart hun begynner å bulke bilen min. Har sjekket med Bavaria som skulle ha i overkant av 40.000,- for dette, noen som har tips til hva en kan gjøre for å slippe litt billigere unna? Hvor holder du til hen? Vet om ett firma i Oslo som ettermonterte pdc bak. Det blir da koblet opp med reversen, men kommer ikke opp i skjermen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 24, 2014 Share Skrevet Oktober 24, 2014 PDC-sensorer får man relativt billig rundtom. Jeg ville aldri gjort dette på en annen måte enn originalt, det blir bare jalla på en bil som dette. Selv om det kan virke "umulig" etter å ha lest noen av kommentarene her, er dette langt fra tilfelle. Saltkjelen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 24, 2014 Share Skrevet Oktober 24, 2014 (endret) Mener 740AV ettermonterte PDC på sin 740iL. Kan jo se i den tråden. Her er pdc monteringen. Milig det er mye likt på X5 http://bimmers.no/topic/645760-740il-e38-alpina/?p=1613263 Endret Oktober 24, 2014 av Sjøbuse La til link. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Oktober 24, 2014 Share Skrevet Oktober 24, 2014 Kjøpte 2 sensorer for et par mnd siden på ebay, kosta vel 150,- pr stk. Får nok ledningsnett for ettermontering tenker jeg. Sjekk bmwfans.info for eksempel. Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saedberg82 Skrevet Oktober 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2014 Takk for gode tilbakemeldinger, prisen jeg oppgav opprinnelig var et estimat fra Bavaria. Har nå fått totalpris med moms og alt arbeid, hele 56740,- for dette. Fristende å gjøre jobben selv, men litt redd for å ødelegge noe. Sender deg en PM SweetBMW.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå