Gå til innhold

MagnusHN's #335 E39 M5 Touring - SOLGT


MagnusHN
 Share

Anbefalte innlegg

Får jo billigere luftunderstell også, men det gidder jeg ikke å spare på når jeg først skal ha det!

Fikk endestussene i dag og måtte se hvordan de ble. Meget fornøyd! Demonterte også eksosen på begge sidene. Skulle hatt en orginal m5 diffusor bare :)15876014961_b15257baa3_b.jpg

15852206906_04e66c01d0_b.jpg

15690492868_e69497df46_b.jpg

Endret av MagnusHN
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må jeg snart ta turen å titte litt igjen :) Tror ett simpelt og clean bagasjerom passer denne best, monter tank pent og skjul alt annet :D

Det er såpass ja, menmen E39 M5 ekke no billig bil uansett. Værre med de som kjører på med luft på E36 318 og 320..

Haha! Næææ er ikke så ille med oss ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må jeg snart ta turen å titte litt igjen :) Tror ett simpelt og clean bagasjerom passer denne best, monter tank pent og skjul alt annet :D

Haha! Næææ er ikke så ille med oss ;)

Bare å ta seg en tur en dag det :)

denne blir farlig råå.. rekner med du har planlagt tur til gs treffet i 2015? Hadde vore moro å sett alle E39 M5-ene på forumet samla, begynner vel bli et par nå?

Gs-treffet er et av høydepunktene, så dit skal jeg. Blir 4 året til neste år :) Hadde vært gromt å samla alle M5ene, skulle tatt en photoshoot på brygga også!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen, drømmebilen min!

Bruker du 24-70 F2.8 objektiv? Jekker du bilen i diffen med planker i mellom?

Sent from my iPhone

Har det også, Canon sitt. Men de bildene som ligger i tråden her nå er tatt med Sigma ART 50mm F1.4 ;) Nei, jekka bare opp eksosstussene får å se hvordan det ble. Bilen står på bukker :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...