MagnusHN Skrevet Februar 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2015 (endret) ok, greit å få det ordnet... Tøff bil vertfall.. Hvordan er det å kjøre med luft? Kan ikke ha en slik bil og ikke kunne bruke alle gira.. Har ikke prøvd å kjøre med det enda, men det lover bra! Hvor kjøpte du de led pærene? Å hiv ut et bilde av de Endret Februar 26, 2015 av MagnusHN matts93 og Enes Yakici reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Februar 27, 2015 Share Skrevet Februar 27, 2015 Blir bra det her. Personlig liker jeg best halogenringer da, men smaken er som baken. Følger med i smug BjornarHS og MagnusHN reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mars 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2015 Dagens mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mars 3, 2015 Share Skrevet Mars 3, 2015 Tøft. Det så bra ut. Kjekt å ha de i børste stål også slik at man ser dem. Ellers en pen bil... Gleder meg til å se hvilke felger du skal ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mars 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2015 Tøft. Det så bra ut. Kjekt å ha de i børste stål også slik at man ser dem. Ellers en pen bil... Gleder meg til å se hvilke felger du skal ha. Ble veldig fornøyd Kommer en felg-update om ikke så lenge! Skulebollen og Torek reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mars 3, 2015 Share Skrevet Mars 3, 2015 Ble veldig fornøyd Kommer en felg-update om ikke så lenge!Felg-update liker vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 3, 2015 Share Skrevet Mars 3, 2015 Amen to that Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 3, 2015 Share Skrevet Mars 3, 2015 Felg-update liker vi 1+! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berge1990 Skrevet Mars 3, 2015 Share Skrevet Mars 3, 2015 Rå bil:-) MagnusHN reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mars 3, 2015 Share Skrevet Mars 3, 2015 Slenger meg på de som konsekvent skriver "følger" og "+1" jeg også. Meeget spent på felger! Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Mars 3, 2015 Share Skrevet Mars 3, 2015 Når du folierte med lamin-x, brukte du såpevann under, eller ordner du helt tørr under? En annen ting: Tok du av lampa, eller folierer du rett på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mars 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2015 Når du folierte med lamin-x, brukte du såpevann under, eller ordner du helt tørr under? En annen ting: Tok du av lampa, eller folierer du rett på bilen? Spruter på litt vann med spruteflaska som følger med og lykta ble tatt av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 16, 2015 Share Skrevet Mars 16, 2015 Jøss, gratulerer med fet bil! Ikke fulgt med siste året jeg, så ikke fått med meg at 330n har blitt solgt heller Blir artig å se denne når den er ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mars 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2015 Jøss, gratulerer med fet bil! Ikke fulgt med siste året jeg, så ikke fått med meg at 330n har blitt solgt heller Blir artig å se denne når den er ferdig! Takk takk! Har skjedd litt på bilfronten det siste året! Blir artig når sesongen begynner! Torek reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 18, 2015 Share Skrevet Mars 18, 2015 Skal dere til Bud i år, Magnus? Er det i det hele tatt noe treff i Bud i år? Har liksom ikke hørt eller sett noenting om det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå