Gabz Skrevet Oktober 26, 2015 Share Skrevet Oktober 26, 2015 Var det ikke de som hadde bakseter til sedan? Eller er det et annet sett? Hadde du kanskje bare baksetene liggende fra før, ellerno? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2015 Var det ikke de som hadde bakseter til sedan? Eller er det et annet sett? Hadde du kanskje bare baksetene liggende fra før, ellerno? Har bakseter som er til sedan også ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 26, 2015 Share Skrevet Oktober 26, 2015 Åja, daså! Begynte bare å lure siden du nevnte at de ikke passet i touring Tenkte du tok dem rett ut av din, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2015 Fikk med baksetene som hørte til donor M5'en, men det har jeg ikke brukt for lenger. Nytt interiør er på vei fra Tyskland også Blir en real makeover interiørmessig denne vinteren. Kommer til å lage DIY med farging av seter osv når den tiden kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 28, 2015 Share Skrevet Oktober 28, 2015 Fikk med baksetene som hørte til donor M5'en, men det har jeg ikke brukt for lenger. Nytt interiør er på vei fra Tyskland også Blir en real makeover interiørmessig denne vinteren. Kommer til å lage DIY med farging av seter osv når den tiden kommer Blir det Cinnamon på deg? Jeg har snakket med Leatherique om Terra brun farge. De skal sende en fargeprøve til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2015 Blir det Cinnamon på deg? Jeg har snakket med Leatherique om Terra brun farge. De skal sende en fargeprøve til meg. Har ikke bestemt meg enda, men står mellom cinnamon, caramel, amaro brown eller sand beige Terra brun kommer nok til å bli fint i bilen din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 28, 2015 Share Skrevet Oktober 28, 2015 diy faktisk! gleder meg! ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Oktober 28, 2015 Share Skrevet Oktober 28, 2015 Interiør med flere farger synest jeg gjør enormt mye, dette blir knalltøft. Var selv i kontakt med Leatherique i fjor vinter, da jeg skulle ha cinnamon orange farge til interiøret mitt. Bestemte meg derimot til å vente til jeg kommer over ett grått vaderinteriør før jeg farger, så det har ikke blitt noe av enda. Synest derimot i etterkant at cinnamon lett blir for orange, heller selv mot Camel Brown når jeg kommer over ett vaderinteriør til e36n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 28, 2015 Share Skrevet Oktober 28, 2015 Fikk med baksetene som hørte til donor M5'en, men det har jeg ikke brukt for lenger. Nytt interiør er på vei fra Tyskland også Blir en real makeover interiørmessig denne vinteren. Kommer til å lage DIY med farging av seter osv når den tiden kommer Ah, okei! Høres ut som en veldig god plan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2015 (endret) Interiør med flere farger synest jeg gjør enormt mye, dette blir knalltøft. Var selv i kontakt med Leatherique i fjor vinter, da jeg skulle ha cinnamon orange farge til interiøret mitt. Bestemte meg derimot til å vente til jeg kommer over ett grått vaderinteriør før jeg farger, så det har ikke blitt noe av enda. Synest derimot i etterkant at cinnamon lett blir for orange, heller selv mot Camel Brown når jeg kommer over ett vaderinteriør til e36n. Ja, har bare hatt biler med sort interiør så på tide med litt forandring. (utenom 528'en). Blir gøy å komme i gang med det! Endret Oktober 30, 2015 av MagnusHN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 28, 2015 Share Skrevet Oktober 28, 2015 helsort er ganske kjedelig spør du meg! det er utrulig pent og praktisk men veldig kjedelig! og normalt! i tillegg så med den pene fargen du har på bilen så fortjener den jo en litt mer spessielt interiør stil også! så trur en form for brun hadde vært prikken over i´en! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2015 Fikk tatt ut baksetene i går og dørpanelene bak. Så fikk jeg begynt å demontere dørtrekkene bak i dag slik at de er klare for ny farge og litt småfiks som lys i oppbevaringsrommet. Skrudde av mutterene og skjærte vekk de sorte plastringene der håndtaket er festet. Håndtaket av Ferdig demontert Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 30, 2015 Share Skrevet Oktober 30, 2015 Dette blir bra! Bestemt deg for farge enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2015 Har ikke det nei, men kommer stadig tilbake til caramel når jeg ser på interiørfarger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 30, 2015 Share Skrevet Oktober 30, 2015 Hehe, skal ikke klandre deg for det akkurat Nydelig farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå